Ігри на двох

Коли вдвох залишилися вдома - відмінний привід пограти!

Коли вдвох залишилися вдома - відмінний привід пограти!

Фільтр
?
?
?

Якщо не знайшлася гра – це зовсім не біда! Кубик може натиснути і відшукати!   Ось буває: ти затятий настільний гік, наполегливо стежиш за останніми новинками зі світу настільних ігор, захоплено дивишся репортажі з щорічної чотириденної міжнародної виставки-ярмарку настільних ігор Internationale Spiel сайт BoardGameGeek та бачиш її… Ту саму бажану коробку з останньою новинкою, яка вже прогриміла вибуховими емоціями гравців у всьому світі, а до України так і не встигла добратися. Або просто випадково натрапив десь на просторах інтернету на стару давно забуту всіма гру, яку дуже складно відшукати, але жах як хочеться пограти. Виникає питання: що ж робити? Куди тікати? Є відповідь: йдіть сюди, до нас в інтернет-магазин настільних ігор Кубик, де будь-яке ваше настільне бажання буде виконане як за помахом чарівної палички. Так-так, Кубик ще той чаклун! Спеціальна послуга "настільна гра на замовлення" для всіх, хто втратив надію, знайти заповітну настолочку переконає вас у тому, що хто шукає, той завжди знайде. У нас ви зможете замовити практично все що завгодно побажати вашій настільній душі. Традиційно почекати з моменту замовлення потрібно буде близько місяця, а якщо вам пощастить і шуканий "скарб" виявиться в наявності в офіційних дистриб'юторів в Україні, то загадане вами бажання здійсниться за 2-4 дні. І в найкоротший термін ви зможете розкласти на столі нові ігрові поля, відправити в бій найлютіші війська або вирушити на пошуки пригод у рідкісних виданнях настільних ігор. Спецслужбою на замовлення вже встигли скористатися більше 2000 наших відвідувачів, ніж залишилися незрівнянно задоволені! І ви також можете побалувати себе чи чимось новеньким, чи чимось раритетним! А щоб отримати бажану настільну гру, вам достатньо в коментарях замовлення вказати, яка гра, видання чи версія вас цікавить, а ми в свою чергу з вами зв'яжемося, щоб обговорити та уточнити деталі замовлення. Вас приємно здивують ціни та наші таємні здібності доставити і дати вам можливість придбати практично все з настільного світу! Ми виконаємо будь-яку вашу примху!

HIT
PRO
Є в наявності
 
1-6
12+
120'

Ніч за вночі прекрасна Шахерезада розповідала цареві казки, і щоразу розповідь дивовижним чином обривалася на найцікавішому епізоді. Кожна недомовлена ​​історія. рятувала життя невинній дівчині, і промовиста перська красуня розповідала одну казку за іншою.   У грі "1000 та одна ніч" ви станете героєм східної казки, розказаної чарівною Шахерезадою султану. Вам відкриються неймовірні таємниці Сходу. Ви відправник у надзвичайну пригоду шукати накреслену вам долю. Чи зможете ви першим виконати своє призначення? Чи зможете ви розповісти чарівну казку до кінця?   Історії гравців складаються з низки пригод. Таблиці містять інформацію про те, що відбувається з гравцями, і які варіанти поведінки в різних ситуаціях. Ігрова механіка ґрунтується на принципі книги-ігри, з єдиною відмінністю – в учасників набагато більше свободи вибору. Між гравцями відбувається деяка взаємодія, яка більшою мірою ґрунтується на властивостях певних статусів.   Tales of the Arabian Nights дивовижна гра, яку можна описати як інтерактивний казковий квест. Гравці вибираю собі персонажів (Сіндбад, Алі-баба, Алладін, Шахерезада) та вирушають на пошуки пригод. А вже в цьому, повірте, не бракує. Європа, Африка, Індія, навіть чарівні місця Англії та України - доля може послати героїв непередбачуваним шляхом. На шляху їм зустрінуться принци, принцеси, джини, маги, чудовиська та багато інших істот. І кожен може виявитися або добрим, або поганим, може допомогти герою в його поневіряннях, а може й завадити.   Виграє той персонаж, хто першим виконає своє призначення і цілим і неушкодженим повернеться до Багдада! Для цього в грі введені такі поняття як "Story" та "Destiny". Перша пов'язана з кількістю пригод, якими пройшов герой, друга з тими життєвими уроками, які він із цих пригод витяг.   Tales of the Arabian Nights - це унікальна можливість стати учасником справжньої казки, де доля гравця залежить від нього самого.

FREE
Очікується
1899 грн
2
10+
30'

13 днів: Карибська криза - дуельна карткова гра, яка розповідає про найнапруженіший момент у протистоянні двох супердержав: СРСР та США. Двоє учасників стають на чолі цих держав і повинні використовувати всі важелі політичного, соціального і навіть військового впливу, щоб досягти "розрядки", запобігти ядерній війні, і вийти в очах громадськості всього світу з найбільшим рівнем престижу.   Гра 13 Days: The Cuban Missile Crisis дуже схожа за своїм сюжетом та ігровим процесом на найпопулярніший варгейм Twilight Struggle, тільки простіше в освоєнні та ігровій механіки. Але головне, мабуть, гідність перед Twilight Struggle у тому, що гра повністю локалізована російською видавцем Геменот.   Як і в Twilight Struggle, у грі 13 днів на ігрових картах представлені історичні фото тих чи інших особистостей та подій, пов'язаних з Карибським кризою: Хрущов і Кастро, висадка десанту в затоці Свиней та збитий американський літак-розвідник під Свердловськом та інші.   У кожному раунді ворогуючі сторони таємно вибирають по одній карті цілі і будуть намагатися її виконати в цьому ж раунді, щоб отримати за неї якнайбільше переможних очок. Які ж цілі можуть мати супердержави? Контроль над світом, звісно! Наприклад, мета гравця - отримати військову перевагу в Атлантиці, або політичну перевагу в Туреччині, а може вплив на телебаченні.   Іти до поставленої мети учасники будуть за допомогою ключового компонента гри - карт стратегій, що дозволяють виконувати різні дії, в основному - додавати маркери свого впливу на відповідні області ігрового поля. У кожному раунді гравці беруть по п'ять випадкових карток стратегій і по черзі розігрують чотири з них, відкладаючи нерозіграні для фінального підрахунку очок.   Серед випадково витягнутих карток вам можуть потрапити і карти ворожого табору. Розігруючи їх, отримуєте вигоду не лише ви, а й суперник. Але не варто боятися розігрувати карти ворога - талановитий політик повинен уміти завжди бути на крок попереду і, навіть зігравши на руку ворогові, все одно матиме успіх на своєму боці. Зрештою, у суперника будуть так само і ваші карти, які приносять користь і вам.   На жаль, супердержави в гонитві за впливом і силою забувають про те, що кожен їхній крок веде ядерну війну. У грі 13 днів: Карибська криза багато дій учасників підвищуватимуть рівень напруженості DEFCON між країнами, причому знизити її буде непросто. Якщо лідери наддержав заграються в "війнушку" і "Хто сильніший на планеті", то конфлікт стане вже неконтрольованим, починаючи ядерну війну та програш обох сторін. Це настає, якщо через дії гравців маркери DEFCON досягають певних значень на відповідному треку. Тому треба двічі подумати, перш ніж приймати якісь дії - а чи не призведуть вони до точки неповернення?   Коли стратегії розіграні, гравці відкривають заготовлені цілі та порівнюють, у кого більше впливу у відповідних сферах конфлікту. У кого більшого впливу, той і отримує очки престижу. Гравець, чия держава в ході Карибської кризи здобула більше престижу, стає переможцем!

FREE
Під замовлення
1059 грн
1-4
14+
60'

51st State: Master Set - новое, расширенное издание игры 51st State, повествующее о бескомпромиссной  борьбе выживших после ядерного апокалипсиса людей (и не только). В этот мега-набор входит базовая игра 51-й штат (51st State) и два дополнения: Новая эра (New Era) и Зима (Winter). Важно отметить, что в расширенной игре игроки могут использовать только одно дополнение: либо Новую эру, либо Зиму.   В игре будут бороться четыре фракции: Федерация Аппалачи, Нью-Йорк, Союз мутантов, Гильдия торговцев. У всех есть сильные и слабые стороны, которые и будут определять основное направление действий игрока.   В начале игры игроки выбирают фракцию, берут все сопутствующие ей компоненты и получают несколько карт локаций из общей колоды. Затем начинается череда раундов, строго поделенных на фазы. В свой ход игрок может выполнить десять разных действий на выбор!   Ключевой компонент игры - карты локаций, островки жизни (школа, гараж, церковь), которые будут приносить игрокам ресурсы (бензин, оружие, стройматерилы, металлолом, рабочих), новые доступные действия и победные очки.   Чтобы карта локации вступила в игру, ее надо сыграть с руки. У игрока есть три варианта, как с ней поступить. Можно ее разграбить (raze) и получить единоразово трофеи (ресурсы, жетоны контактов), после чего карта уходит в сброс - место разрушено после нападения и не подлежит восстановлению. Можно заключить союз с новой локацией, подложив ее под лист фракции. Теперь ваши союзники будут приносить вам в каждом раунде ресурсы, но фактически они не входят в состав вашего мини-государства и не принесут победных очков. Третий способ - присоединить локацию, положив карту в свою игровую область.   Щоб розіграти карту одним із зазначених способів, гравець повинен витратити встановлену кількість жетонів контакту відповідного типу. Інші дії, доступні для гравця, дозволяють обмінювати один тип ресурсів на інші, витрачати ресурси отримання переможних очок, жетони контактів, отримання нових карт. Гравці виконують дії по черзі скільки завгодно разів, поки є ресурси та жетони для їх оплати.   Конфлікт між фракціями виявляється в тому, що гравці можуть грабувати локації опонентів. Також деякі карти дозволяють отримувати вигоду з чужих карт локацій, призначаючи на них своїх робітників.   Победные очки начисляются за добавление карт в свою игровую область и за активацию действий на картах, приносящих победные очки. Когда первый игрок набирает 25 очков, раунд доигрывается, и все игроки ведут финальный подсчет очков. Игрок, набравший наибольшее количество очков, становится победителем.   В игре также предусмотрен соло-режим. Один игрок будет играть с виртуальным противником, выполняя те же действия, но с некоторыми изменениями.   Игра 51st State: Master Set довольно сложна в освоении, а ее механика в первую очередь понравится фанатам хардкорных игр. Десять действий на выбор, возможность выполнять действия, указанные на разыгранных картах, большой уровень взаимодействия между игроками, уникальные возможности различных фракций - все это и многое другое обеспечивает игре огромную реиграбельность и делает каждую партию уникальной, заставляя игроков искать все новые и новые способы достижения победы.

HIT
PRO
Під замовлення
 
1-4
14+
60'

51st State: Master Set - новое, расширенное издание игры 51st State, повествующее о бескомпромиссной  борьбе выживших после ядерного апокалипсиса людей (и не только). В этот мега-набор входит базовая игра 51-й штат (51st State) и два дополнения: Новая эра (New Era) и Зима (Winter). Важно отметить, что в расширенной игре игроки могут использовать только одно дополнение: либо Новую эру, либо Зиму.   В игре будут бороться четыре фракции: Федерация Аппалачи, Нью-Йорк, Союз мутантов, Гильдия торговцев. У всех есть сильные и слабые стороны, которые и будут определять основное направление действий игрока.   В начале игры игроки выбирают фракцию, берут все сопутствующие ей компоненты и получают несколько карт локаций из общей колоды. Затем начинается череда раундов, строго поделенных на фазы. В свой ход игрок может выполнить десять разных действий на выбор!   Ключевой компонент игры - карты локаций, островки жизни (школа, гараж, церковь), которые будут приносить игрокам ресурсы (бензин, оружие, стройматерилы, металлолом, рабочих), новые доступные действия и победные очки.   Чтобы карта локации вступила в игру, ее надо сыграть с руки. У игрока есть три варианта, как с ней поступить. Можно ее разграбить (raze) и получить единоразово трофеи (ресурсы, жетоны контактов), после чего карта уходит в сброс - место разрушено после нападения и не подлежит восстановлению. Можно заключить союз с новой локацией, подложив ее под лист фракции. Теперь ваши союзники будут приносить вам в каждом раунде ресурсы, но фактически они не входят в состав вашего мини-государства и не принесут победных очков. Третий способ - присоединить локацию, положив карту в свою игровую область.   Чтобы разыграть карту одним из указанных способов, игрок должен потратить установленное количество жетонов контакта соответствующего типа. Другие действия, доступные для игрока, позволяют обменивать один тип ресурсов на другие, тратить ресурсы на получение победных очков, жетоны контактов, получение новых карт. Игроки выполняют действия по очереди сколько угодно раз, пока есть ресурсы и жетоны для их оплаты.   Конфликт между фракциями выражается в том, что игроки могут грабить локации оппонентов. Также некоторые карты позволяют получать выгоду с чужих карт локаций, назначая на них своих рабочих.   Победные очки начисляются за добавление карт в свою игровую область и за активацию действий на картах, приносящих победные очки. Когда первый игрок набирает 25 очков, раунд доигрывается, и все игроки ведут финальный подсчет очков. Игрок, набравший наибольшее количество очков, становится победителем.   В игре также предусмотрен соло-режим. Один игрок будет играть с виртуальным противником, выполняя те же действия, но с некоторыми изменениями.   Игра 51st State: Master Set довольно сложна в освоении, а ее механика в первую очередь понравится фанатам хардкорных игр. Десять действий на выбор, возможность выполнять действия, указанные на разыгранных картах, большой уровень взаимодействия между игроками, уникальные возможности различных фракций - все это и многое другое обеспечивает игре огромную реиграбельность и делает каждую партию уникальной, заставляя игроков искать все новые и новые способы достижения победы.

FREE
HIT
PRO
Є в наявності
1260 грн
2-4
8+
10'

7 на 9 - швидка карткова гра, яку можна назвати "Арифметичним Уно.

Очікується
175 грн
2
10+
30'

В античних полісах агорою називали ринкову площу, де влаштовувалися загальногромадянські збори. А ще там розташовувався ринок і урядові установи. сенат Тут політики та змовники вимовляють величні промови, бажаючи вразити слухачів. "7 Wonders Duel: Agora" - доповнення для 7 Wonders: Duel, що додає в гру шестипалатний Сенат. У комплекті поле Сенату, карти сенаторів, змов та чудес, маркери впливу, військові жетони, жетони наказів та прогресу.  Карти сенаторів додаються в колоди епох. Вони поділяються на два типи – політики (білі карти) та змовники (чорні). Поле сенату розділене на 3 секції – по 2 палати у лівій, центральній та правій секціях. Випадкові жетони наказів розміщуються під символами поля сенату. Карти змов затасовуються в окрему колоду. Нові дії Завербувати сенатора. Гравець оплачує вартість карти сенатора (політика чи змовника) та розміщує у своєму місті. Гравець платить стільки монет, скільки сенаторів уже було у місті. Політик дозволяє виконувати дії Сенату в залежності від кількості синіх карток у місті. Політик може додати маркер впливу до певної секції Сенату або перемістити свій маркер впливу до сусідньої секції Сенату. Змовник може виконати лише одну з двох дій – додати маркер впливу до будь-якої палати Сенату або отримати карту змови. Підготувати заговор. Покласти взяту карту доби під карту змови. Здійснити змову. Відкрити підготовлену карту змови та застосувати її ефект. Взяти контроль над Палатою. Якщо в якійсь Палаті у гравця більше маркерів впливу, ніж у суперників, він може перемістити один із маркерів впливу в зону контролю та застосувати бонус наказу. Наприкінці гри за контроль над палатами дається 1-3 очки. Досягти політичної перемоги. Якщо гравець контролює всі 6 палат, він одразу перемагає у грі. Увага! Для гри потрібна базова гра 7 Wonders: Duel.

HIT
ДОП
Є в наявності
824 грн
2
10+
30'

7 Wonders: Duel - це нова, повноцінна та незалежна гра з серії 7 Wonders, призначена лише для двох гравців.   Звичайно, у початковій грі 7 Wonders передбачені правила для двох гравців, але вони дуже умовні, оскільки там є віртуальний третій гравець, за якого гравці будуть розігрувати карти. Такий формат абсолютно штучний і не передає всієї витонченості та глибини механіки цієї геніальної гри.   Тому автор Антуан Бауза спільно з іншим метром настільних ігор Бруно Каталой (Кіклади, Тіні над Камелотом, П'ять племен) створили повноцінну дуельну версію гри 7 Wonders, щоб двоє гравців могли насолодитися цією чудовою грою, використовуючи всі її можливості та схеми.   Ігровий процес у грі 7 Wonders: Duel поділений на три раунди, званих епохами. Кожна епоха представлена ​​своєю колодою карт, які зображають різні будівлі та споруди, які гравці будуватимуть у своєму місті. Це можуть бути будівлі виробничого значення (лісопилки, рудні шахти), військового (стайні, казарми), громадського (бані, муніципалітет), наукового (університет, аптека), торгового (ринок, порт). Карти виробництва дають ресурси, торгові дають монети, громадські – переможні очки.   На початку гри кожен гравець отримує цілих 4 дива світу, серед яких уже такі знайомі Піраміди та Колос Родоський, а також нові: Апієва дорога, Сфінкс та інші.   Карти кожної епохи тасуються і викладаються особливим чином на стіл, чергуючи карти відкриті (сорочкою вниз) і закриті (сорочкою вгору). Викладені карти частково лежать одна на одній, тому для гравців доступні лише ті, які лежать поверх усіх інших.   Кожен гравець у свій хід бере одну карту зі столу і може її або покласти в свою ігрову область або побудувати за її рахунок Чудо світу і отримати його ефекти (монети, переможні окуляри, додатковий перебіг). Але карту недостатньо просто зіграти, її ще треба сплатити або ресурсами (дерево, камінь, скло, монети), або вже мати необхідну споруду. Наприклад, для безкоштовного будівництва храму потрібен уже збудований вівтар, якщо його немає, то треба заплатити ресурсами: деревом та папірусом.   До перемоги в грі 7 Чудес Світу: Дуель можна прийти 3 шляхами: військовим, науковим і політичним. Військова чи наукова перемога може відбутися будь-якої миті гри та завершити її достроково. Якщо до кінця третьої епохи переможця не визначено, то виграш присуджується за політичною перевагою - набраним переможним очкам.   Червоні військові карти та деякі Чудеса світу дають гравцеві значки щитів. Кожен отриманий значок переміщує фішку конфлікту спеціальному треку ігрового поля у бік противника. Це символізує, що війська гравця стали сильнішими і просунулися до столиці противника для її захоплення. Коли фішка досягає кінця треку супротивника, гра миттєво закінчується – війська гравця захопили ворожу столицю.   Зелені наукові карти дають гравцеві значки різних приладів (ваги, колесо, виска). Щойно гравець збирає шість різних символів на своїх зелених картах, він одразу перемагає - його держава значно випередила супротивника у науковому розвитку.   Крім описаних ключових механік, у грі 7 Wonders: Duel присутні карти гільдій, що дають особливі бонуси в кінці гри, гравці можуть торгувати один з одним ресурсами, скидати карти, що не сподобалися, за монети . Все це разом дає відмінну, збалансовану і продуману до дрібниць гру, яка щоразу даруватиме гравцям захоплюючі та унікальні партії!

FREE
HIT
PRO
Очікується
1250 грн
2
10+
30'

7 Wonders: Duel - це нова, повноцінна та незалежна гра з серії 7 Wonders, призначена лише для двох гравців.   Звичайно, у початковій грі 7 Wonders передбачені правила для двох гравців, але вони дуже умовні, тому що там є віртуальний третій гравець, за якого гравці розігруватимуть карти. Такий формат абсолютно штучний і не передає всієї витонченості та глибини механіки цієї геніальної гри.   Тому автор Антуан Бауза спільно з іншим метром настільних ігор Бруно Каталой (Кіклади, Тіні над Камелотом, П'ять племен) створили повноцінну дуельну версію гри 7 Wonders, щоб двоє гравців могли насолодитися цією чудовою грою, використовуючи всі її можливості та схеми.   Ігровий процес у грі 7 Wonders: Duel поділений на три раунди, званих епохами. Кожна епоха представлена ​​своєю колодою карт, які зображають різні будівлі та споруди, які гравці будуватимуть у своєму місті. Це можуть бути будівлі виробничого значення (лісопилки, рудні шахти), військового (стайні, казарми), громадського (бані, муніципалітет), наукового (університет, аптека), торгового (ринок, порт). Карти виробництва дають ресурси, торгові дають монети, громадські – переможні очки.   На початку гри кожен гравець отримує цілих 4 дива світу, серед яких уже такі знайомі Піраміди та Колос Родоський, а також нові: Апієва дорога, Сфінкс та інші.   Карти кожної епохи тасуються і викладаються особливим чином на стіл, чергуючи карти відкриті (сорочкою вниз) і закриті (сорочкою вгору). Викладені карти частково лежать одна на одній, тому для гравців доступні лише ті, які лежать поверх усіх інших.   Кожен гравець у свій хід бере одну карту зі столу і може її або покласти в свою ігрову область або побудувати за її рахунок Чудо світу і отримати його ефекти (монети, переможні окуляри, додатковий перебіг). Але карту недостатньо просто зіграти, її ще треба сплатити або ресурсами (дерево, камінь, скло, монети), або вже мати необхідну споруду. Наприклад, для безкоштовного будівництва храму потрібен вже збудований вівтар, якщо його немає, то треба заплатити ресурсами: деревом та папірусом.   До перемоги в грі 7 Чудес Світу: Дуель можна прийти 3 шляхами: військовим, науковим і політичним. Військова чи наукова перемога може відбутися будь-якої миті гри та завершити її достроково. Якщо до кінця третьої епохи переможця не визначено, то виграш присуджується за політичною перевагою - набраним переможним очкам.   Червоні військові карти та деякі Чудеса світу дають гравцеві значки щитів. Кожен отриманий значок переміщує фішку конфлікту спеціальному треку ігрового поля у бік противника. Це символізує, що війська гравця стали сильнішими і просунулися до столиці противника для її захоплення. Коли фішка досягає кінця треку супротивника, гра миттєво закінчується – війська гравця захопили ворожу столицю.   Зелені наукові карти дають гравцеві значки різних приладів (ваги, колесо, виска). Щойно гравець збирає шість різних символів на своїх зелених картах, він одразу перемагає - його держава значно випередила супротивника у науковому розвитку.   Крім описаних ключових механік, у грі 7 Wonders: Duel присутні карти гільдій, що дають особливі бонуси в кінці гри, гравці можуть торгувати один з одним ресурсами, скидати карти, що не сподобалися, за монети . Все це разом дає відмінну, збалансовану і продуману до дрібниць гру, яка щоразу даруватиме гравцям захоплюючі та унікальні партії!

HIT
Очікується
963 грн
2
10+
30'

Зустрічайте локалізоване українською мовою доповнення дуельної версії 7 чудес – Пантеон.   Насправді в доповненні 7 Чудес Світу: Дуель - Пантеон цілих п'ять пантеонів, по три божества в кожному: грецький (Афродіта, Аїд, Зевс), фінікійський (Астарта, Баал, Таніт), месопотамський (Енкі, Іштар, Нісаба), єгипетський (Анубіс, Ізіда, Ра), римський (Марс, Мінерва, Нептун). Кожен тріумвірат богів дає гравцеві бонуси у певних областях: римські боги дають перевагу у військових конфліктах (додаткові щити, блокування просування фішки війни), месопотамські – у науці (додатковий науковий символ, копіювання символу у опонента), фінікійські – у торгівлі (бонусні 12 монет, крадіжка коричневої або сірої карти у суперника) тощо.   У першій епосі з усіх богів будуть відбиратися ті, хто братиме участь у партії. Після того, як на столі викладена сітка з ігрових карток, на деякі з них кладуться особливі жетони міфів. У всіх жетонів однакова сорочка, але на лицьовій стороні вказаний символ, що відноситься до одного з п'яти пантеонів. Гравець, який отримав такий жетон, бере дві карти богів з відповідної колоди і вибирає одного, який братиме участь у грі, кладучи його на один з осередків поля пантеону.   У другій епосі гравці купуватимуть відібрані карти богів. Вартість карти визначається конкретним осередком, де вона розташована, і тим, по який бік ігрового поля сидить гравець, тобто для одного учасника карта буде коштувати 3 монети, а для іншого цілих 8! На картах другої епохи лежатиме другий тип жетонів - підношень, що знижують вартість покупки богів.   У третій епосі не використовуються карти гільдій, замість них з'явилися карти храмів. Щоб отримати карту храму, гравець повинен або заплатити необхідну кількість ресурсів, або мати карту бога з того пантеону, до якого належить храм. Храми приносять переможні очки: є у гравця одна карта храму, він за неї отримає 5 очок, якщо дві - то 12, якщо гравець зібрав усі три карти храмів, він отримує 21 очко.   У доповненні ви також знайдете два нових дива світу, ефекти яких "зав'язані" на новій механіці отримання карт богів, а також нові жетони прогресу.   Увага! Для гри потрібна базова гра 7 Чудес: Дуель.

HIT
ДОП
Є в наявності
824 грн
1-5
10+
45'

BattleCON: Devastation of Indines - карточная настольная игра, воспроизводящая классические дуэльные файтинги, в которые вы наверняка играли на компьютерах или видео-приставках. Как и в файтингах, вы будете перемещаться вперед-назад, проводить атаки, снижать уровень жизни противника. Проведение атак путем разыгрывания карт делает игру более стратегичной, позволяя игроку заранее планировать действия своего будущего хода.   Игра BattleCON: Devastation of Indines несмотря на кажущуюся сложность (большой буклет правил, множество игровых понятий и нюансов), достаточно проста по своей сути. Как и в компьютерных файтингах, с каждым новым боем вы будете все лучше узнавать принципы и механики игры, и, играя одним и тем же персонажем, вы будете постепенно раскрывать весь его боевой потенциал. Более того, авторы игры вам даже немного помогли - 30 персонажей набора условно поделены на группы по сложности, то есть для новичков предусмотрены герои с легкими свойствами, а для опытных игроков более сложные в игровом плане персонажи.   В начале участники выбирают одного из 30 персонажей и берут соответствующую карту, где указаны уникальные свойства выбранного героя. Одни хороши в ближнем бою, другие сильны в контратаках, кто-то бьет издалека. Многие персонажи могут призывать фамильяров, ставить ловушки, барьеры. Эти и другие особые способности выражаются специальными жетонами, разыгрываемыми в разные этапы игры.   Затем формируется колода боевых приемов персонажа. Она состоит из 6 карт основных ударов, одинаковых для всех (strike, dash, drive, grasp, burst, shot) и карт стилей, формирующих неповторимый стиль драки каждого бойца.   Каждый бой в BattleCON: Devastation of Indines состоит из 15 раундов-битов (beat). В каждом раунде участники одновременно выбирают с руки пару карт база-стиль и открывают их. Каждая из двух карт определяет приоритетность нанесения ударов (priority), дальность (range) удара и его силу (power). Также на картах указаны особые эффекты, которые могут срабатывать на определенном этапе схватки.   Схватка в раунде поделена на четкие этапы: в начале раунда, до активации, при ударе, при получении урона, в конце раунда. Проходя этап за этапом, игроки будут перемещать фишки своих персонажей вдоль линии боя, увеличивать силу своего удара сверх указанной на картах, уменьшать силу соперника и много другого. Когда наносится удар и никакой эффект не может его отменить, противник получает столько ранений, насколько был сильным удар. Любой незаблокированный удар может оглушить соперника (stun), лишая его возможности нанести ответный удар. Изменение уровня жизни персонажа отслеживается на специальном циферблате.   Разыгранная пара карт остается перед игроком в течении 2 раундов, после чего снова возвращается в руку и доступна для использования. В сбросе всегда по две пары карт, поэтому игроки могут предугадывать действия соперника, исходя из оставшихся у него на руках карт и сложившейся ситуации на ринге. Видеть намерения противника и подбирать наилучший удар - это и есть стратегическое планирование, на котором построена карточная игра BattleCON.   В бою побеждает тот, кто первым сумеет снизить до нуля жизнь соперника. Как и в большинстве файтингов, победитель в Devastation of Indines определяется по результатам трех боев.   Но и на этом игра Devastation of Indines не заканчивается. В дуэльном варианте игроки могут использовать карты арен - локаций, где будет происходить бой. Каждая локация диктует свои уникальные эффекты, которые игроки должны выполнять в течении игры. Правилами предусмотрены и другие игровые режимы кроме дуэльного: кооперативное прохождение подземелья и сценарии для одного игрока описаны в специальных правилах BattleQUEST Dungeon, есть режимы 2 игрока против 1 и 3 против 1.   Как видим, игра BattleCON это фактически несколько игр в одной коробке и игрокам, двоим или команде, предстоит провести немало партий, чтобы открыть для себя все ее возможности!

PRO
Під замовлення
 
1-4
14+
60'

Цветущий и богатый город Ярнам, известный своими целителями и знахарями, вдруг погрузился во тьму. На небосводе взошла кровавая луна, а горожане и жители околиц начали страдать от неизвестной напасти, которая одного за другим превращает людей в кровожадных тварей. Смертельная угроза нависла не только над старинным городом. Если заразу не остановить своевременно, она начнет распространяться по миру, поглощая новые города и целые регионы. Именно поэтому не проходит и дня, чтобы в Ярнаме не появились новые охотники на чудовищ. Хорошо подготовленные, опытные, хладнокровные, они будут прикладывать все возможные и невозможные усилия, чтобы обнаружить источник напасти и положить ей конец. Итак, вы – охотник на чудовищ! Вам и вашей команде на выбор доступны 4 сюжетные кампании, каждая из которых состоит из трех глав – миссий. Каждая миссия – это отдельная партия, в ходе которой вы будете выполнять основное и побочные задания. Игровой раунд делится на две фазы: Фаза охотников. Игроки исследуют улицы города, взаимодействуют с адекватными жителями и бьются с теми, кто давно утратил всякую адекватность, трансформируют оружие, по крупицам собирают информацию об источнике заразы. Фаза врагов. Активируются монстры, находящиеся в одной с охотниками локации, или в соседних локациях. Обычно чудовища атакуют открыто, но есть среди них и те, чье неожиданное появление из сумерек может привести к фатальным последствиям. Основу игры составляет механика построения личных колод. Именно при помощи карт игроки будут совершать большую часть действий во время партии. Именно карты будут влиять на ход столкновений с порождениями тьмы. Поэтому, добавляя новые карты и удаляя те, которые вам больше не нужны, помните, что именно содержание вашей колоды чаще всего будет являться причиной будущих успехов и неудач.

FREE
HIT
Очікується
4250 грн
1-15
6+
15'

Розвинена уява та вміння бачити нестандартне розв'язання задач— основна компетенція, що допомагає досягти успіху в будь-якій сфері, чи то медицина, ядерна фізика або музика. Саме вміння виходити за рамки шаблонних рішень формує винахідницький тип мислення, найбільш цінний у будь-яких областях. Brainy Trainy «Уява» не просто вчить вирішувати завдання певного типу. Унікальна методика дозволяє розвинути широкий репертуар компетенцій, необхідних для креативного творчого мислення. У результаті у дитини формується цілісний підхід до вирішення будь-яких завдань: у тому числі тих, з якими вона не стикалася раніше.   У наборі 80 карток із завданнями. Кожній з них відповідає свій рівень складності і основна компетенція, яку розвиває даний тип завдань. На звороті карти - відповідь з прикладом рішення.   Типи компетенцій у завданнях   Креативність — вихід за рамки стереотипів та шаблонного мислення.   Латеральне мислення — бачення проблеми з різних точок, пошук максимально можливих способів її вирішення, в тому числі новими способами.   Творчість — вміння бачити звичний об'єкт у новому образі, в новій ролі.   Cторітеллінг — зв'язне і послідовне вираження своїх думок.   Гнучкість асоціацій — вміння знаходити неочевидні причинно-наслідкові зв'язки між об'єктами або явищами.   Евристика — побудова гіпотез на основі досвіду вирішення подібних завдань та інтуїтивних міркуваннях.   Уява — образне уявлення невидимих ​​або неіснуючих об'єктів.   Винахідливість — здатність знаходити нестандартні розв'язання задач навіть у безвихідних на перший погляд ситуаціях.   Займайтеся з дитиною індивідуально або влаштуйте інтелектуальний турнір! Індивідуальний тренінг дозволяє дитині максимально сконцентруватися на завданні і дає час обдумати рішення. Це базовий варіант гри, при якому ми радимо давати дитині не більше 5 карт із завданнями, щоб їй завжди хотілося ще. При такому варіанті, добре вибрати кілька днів на тиждень для регулярних занять.   Інтелектуальний турнір - це змагальний варіант гри для компанії будь-якого розміру. Розділіть групу дітей на команди з 2-5 осіб і влаштуйте мозковий батл!

Є в наявності
299 грн
1-15
8+
15'

"Залізна логіка" - продовження хіта Brainy Trainy «Логіка».   Ця гра вчить мислити об'ємно, прогнозувати події та розгадувати шифри, знаходити нестандартні рішення та бути послідовним. Brainy Trainy "Залізна логіка" - ще один впевнений крок назустріч успішній кар'єрі.   У сучасному світі логічне мислення — це не просто перевага, а необхідність. Уміння зіставляти та інтерпретувати факти, прогнозувати результат тих чи інших ситуацій, швидко та ефективно вирішувати робочі та побутові завдання— все це потрібно для комфорту та благополуччя.   Brainy Trainy «Залізна логіка» не просто вчить вирішувати завдання певного типу. Унікальна методика дозволяє розвинути широкий репертуар компетенцій, необхідних для повноцінного логічного мислення. У результаті у дитини формується цілісний підхід до вирішення будь-яких завдань: у тому числі тих, з якими вона не стикалася раніше.   У наборі 80 карт із завданнями. Кожній з них відповідає свій рівень складності і основна компетенція, яку розвиває даний тип завдань. На звороті карти - відповідь з поясненням рішення.   Типи компетенцій у завданнях   Аналіз закономірностей — системне вирішення завдань, здатність до планування та прогнозування.   Брехня-істина — логічні висновки в результаті оцінки фактів і причинно-наслідкових зв'язків.   3D-мислення — тривимірне уявлення об'єктів, вміння «крутити» їх в голові.   Просторове мислення — аналіз положення предметів відносно один одного.   Евристичне мислення — логіка підбору імовірно правильних значень.   Алгоритми — послідовність дій для досягнення мети.   Спостережливість — увага до деталей, оцінка оточення.   Криптографія — розуміння логіки шифрів, вміння їх розгадувати.   Займайтеся з дитиною індивідуально або влаштуйте інтелектуальний турнір! Індивідуальний тренінг дозволяє дитині максимально сконцентруватися на завданні і дає час обдумати рішення. Це базовий варіант гри, при якому ми радимо давати дитині не більше 5 карт із завданнями, щоб їй завжди хотілося ще. При такому варіанті, добре вибрати кілька днів на тиждень для регулярних занять.   Інтелектуальний турнір - це змагальний варіант гри для компанії будь-якого розміру. Розділіть групу дітей на команди з 2-5 осіб і влаштуйте змагання!

Є в наявності
299 грн
1-15
8+
15'

Інженерне мислення потрібне не тільки майбутнім інженерам. Воно формує базові уявлення про фізику, з якою ми зіштовхуємося щодня і допомагає будь-якій людині швидше і простіше вирішувати побутові завдання: надійно розташовувати предмети, переміщувати їх і передбачати ситуації, в яких щось може піти не так.   Brainy Trainy «Інженерне мислення» не просто вчить вирішувати завдання певного типу. Унікальна методика дозволяє розвинути широкий репертуар компетенцій, необхідних для комплексного уявлення про світ. У результаті у дитини формується цілісний підхід до вирішення будь-яких завдань: у числі тих, з якими вона не стикалася раніше.   У наборі 80 карт із завданнями. Кожній з них відповідає свій рівень складності і основна компетенція, яку розвиває даний тип завдань. На звороті карти - відповідь з поясненням рішення.   Типи компетенцій у завданнях   Важелі та механізми — принципи роботи простих пристроїв.   Температура — розуміння процесів теплообміну.   Рух — визначення сил, що впливають на рух.   Аеро- і гідродинаміка — особливості взаємодії тіл у повітряному та водному просторі.   Інерція і відцентрова сила — вплив інерції на рух предметів.   Баланс — визначення центру ваги і його вплив на положення предметів.   Передача обертання — визначення напрямків руху в системах шестернів.   Просторове мислення — положення об'єктів в тривимірному просторі, основи геометрії.   Займайтеся з дитиною індивідуально або влаштуйте інтелектуальний турнір! Індивідуальний тренінг дозволяє дитині максимально сконцентруватися на завданні і дає час обдумати рішення. Це базовий варіант гри, при якому ми радимо давати дитині не більше 5 карт із завданнями, щоб їй завжди хотілося ще. При такому варіанті, добре вибрати кілька днів на тиждень для регулярних занять.   Інтелектуальний турнір - це змагальний варіант гри для компанії будь-якого розміру. Розділіть групу дітей на команди з 2-5 осіб і влаштуйте змагання!

Є в наявності
299 грн
1-15
8+
15'

Щоб не піддатися чужому впливу, потрібно вміти правильно сумніватися, перевіряти факти і вчасно зрозуміти, коли хтось намагається ввести нас в оману. У цьому і допомагає розвинене критичне мислення, дозволяючи вибирати тільки надійні та безпечні рішення.   Brainy Trainy «Критичне мислення» не просто вчить вирішувати завдання певного типу. Унікальна методика дозволяє розвинути широкий репертуар компетенцій, необхідних для оцінки та обробки вхідного потоку інформації. У результаті у дитини формується цілісний підхід до вирішення будь-яких завдань: у тому числі тих, з якими вона не стикалася раніше.   У наборі 80 карт із завданнями. Кожній з них відповідає свій рівень складності і основна компетенція, яку розвиває даний тип завдань. На звороті карти - відповідь з поясненням рішення.   Типи компетенцій у завданнях   Інтерпретація — вміння тлумачити інформацію та робити правильні висновки.   Логічні прийоми аргументації — розпізнавання маніпуляцій і способи їм протистояти.   Когнітивні спотворення — аналіз суджень, виявлення помилкових суб'єктивних висновків.   Дедукція — виявлення причинно-наслідкових зв'язків, оцінка загального стану та ситуації.   Спостережливість — увага до деталей, оцінка оточення.   Варіативність — здатність широко бачити задачу, підходити до вирішення завдань з різних сторін.   Категоризація — аналіз взаємозв'язків і відносин одних об'єктів до інших за допомогою кіл Ейлера.   ​​​Гіпотези — вміння будувати гіпотези і перевіряти їх.   Займайтеся з дитиною індивідуально або влаштуйте інтелектуальний турнір! Індивідуальний тренінг дозволяє дитині максимально сконцентруватися на завданні і дає час обдумати рішення. Це базовий варіант гри, при якому ми радимо давати дитині не більше 5 карт із завданнями, щоб їй завжди хотілося ще. При такому варіанті, добре вибрати кілька днів на тиждень для регулярних занять. Інтелектуальний турнір - це змагальний варіант гри для компанії будь-якого розміру. Розділіть групу дітей на команди з 2-5 осіб і влаштуйте змагання!

Є в наявності
299 грн
1-15
6+
15'

Гра Brainy Trainy «Логіка» навчає дитину виявляти закономірності, взаємозв'язки, логічні протиріччя та знаходити правильні рішення, випереджаючи однолітків. У цьому збірнику завдання розраховані для дітей 6-9 років, але при цьому вирішувати їх буде цікаво навіть дорослим.   Brainy Trainy «Логіка» не просто вчить вирішувати завдання певного типу. Унікальна методика дозволяє розвинути широкий репертуар компетенцій, необхідних для повноцінного логічного мислення. У результаті у дитини формується цілісний підхід до вирішення будь-яких завдань: у тому числі тих, з якими вона не стикалася раніше.   У наборі 80 карток із завданнями. Кожній з них відповідає свій рівень складності і основна компетенція, яку розвиває даний тип завдань. На звороті карти - відповідь з рішенням.   Типи компетенцій у завданнях   Просторове мислення — тривимірне уявлення об'єктів, уміння «крутити» об'єкт у голові.   Технічне мислення — винахідливість, основи інженерної справи, принципи роботи механізмів.   Аналіз закономірностей і послідовностей — системне вирішення завдань, здатність до планування та прогнозування.   Дедуктивний метод прийняття рішень — виявлення причинно-наслідкових зв'язків, оцінка загального стану та ситуації.   Евристичний підхід до вирішення задач — логіка підбору імовірно правильних значень.   Спостережливість — увага до деталей, оцінка оточення.   Основи криптографії — здатність розгадувати шифри.   Займайтеся з дитиною індивідуально або влаштуйте інтелектуальний турнір! Індивідуальний тренінг дозволяє дитині максимально сконцентруватися на завданні і дає час обдумати рішення. Це базовий варіант гри, при якому ми радимо давати дитині не більше 5 карт із завданнями, щоб їй завжди хотілося ще. При такому варіанті, добре вибрати кілька днів на тиждень для регулярних занять.   Інтелектуальний турнір - це змагальний варіант гри для компанії будь-якого розміру. Розділіть групу дітей на команди з 2-5 осіб і влаштуйте мозковий батл!

HIT
Є в наявності
299 грн
1-15
6+
15'

Кожна дитина — потенційний геній, а серія ігор «Brainy Trainy» — це мозковий тренажер, який допомагає дітям розкривати інтелектуальні здібності та вчить вирішувати навіть складні й нетипові завдання.   Brainy Trainy «Навички майбутнього» – збірка із 160 завдань, відібраних із ігор-тренажерів серії Brainy Trainy. З ними діти розвивають soft skills – навички та компетенції, необхідні для досягнення успіху у будь-якій справі: логіку, емоційний інтелект, уяву та пам'ять. Ігровий набір «Brainy Trainy: Навички майбутнього» дозволяє швидко і ефективно освоювати найбільш затребувані компетенції та вміння, яким не вчать у школі. Вони допомагають дітям досягати успіху в будь-якій справі: випереджати однолітків в навчанні, вступати в кращі університети і швидко підніматися кар'єрними сходами.   160 завдань на розвиток найважливіших навичок!   Емоційний інтелект Вчить усвідомлено керувати своїми емоціями, визначати стан інших людей і ладити з ними. Уява Вчить бачити проблему з різних сторін і винахідливо підходити до вирішення завдань, розвиває креативність. Логіка Вчить виявляти закономірності, взаємозв'язки, протиріччя і знаходити правильні рішення. Розвиток пам'яті Тренує вміння запам'ятовувати великий обсяг інформації, допомагає швидше засвоювати знання.   Як грати? Індивідуальний тренінг дозволяє дитині максимально сконцентруватися на завданні і дає час обдумати рішення.   Інтелектуальний турнір - це змагальний варіант гри для компанії будь-якого розміру. Розділіть групу дітей на команди з 2-5 осіб і влаштуйте змагання!   Незалежно від рівня підготовки гравців рекомендуємо починати заняття з картами мінімальної складності: для старших дітей вони будуть гарною розминкою і налаштують на продуктивну роботу.

Є в наявності
699 грн
1-15
8+
15'

Програмування - область, яка охоплює цілий клас затребуваних високооплачуваних спеціальностей, пов'язаних з розробкою, проектуванням і тестуванням складних систем. Запорука успішного вивчення програмування - розуміння принципів роботи послідовностей, повторюваних дій, умов і сценаріїв.   Розв'язання задач Brainy Trainy «Програмування» розвиває алгоритмічне мислення, вчить бачити проблеми в цілому і приймати дійсно ефективні рішення. Гра допоможе освоїти навички, необхідні для успішної ділової кар'єри та конкурентоспроможності на ринку праці.   У наборі 80 карток із завданнями. Кожній з них відповідає свій рівень складності і основна компетенція, яку розвиває даний тип завдань. На звороті карти - відповідь з рішенням.   Типи компетенцій у завданнях   Алгоритми — послідовність дій для досягнення мети.   Цикли — аналіз і пошук рішень в умовах повторюваних дій.   Комбінаторика — підбір комбінацій за заданими умовами.   Графи і блок-схеми — визначення зв'язків і взаємин із допомогою графів, складання сценаріїв дій за допомогою блок-схем.   Мова абстрактних понять — розуміння формальної мови, орієнтування в масивах даних.   Логіка — вміння знаходити рішення для нестандартних завдань.   Закономірність — аналіз послідовностей, системне вирішення завдань, здатність до планування і прогнозування.   Брехня-істина — логічні висновки в результаті оцінки фактів і причинно-наслідкових зв'язків.   Займайтеся з дитиною індивідуально або влаштуйте інтелектуальний турнір!   Індивідуальний тренінг дозволяє дитині максимально сконцентруватися на завданні і дає час обдумати рішення. Це базовий варіант гри, при якому ми радимо давати дитині не більше 5 карт із завданнями, щоб їй завжди хотілося ще. При такому варіанті, добре вибрати кілька днів на тиждень для регулярних занять. Інтелектуальний турнір - це змагальний варіант гри для компанії будь-якого розміру. Розділіть групу дітей на команди з 2-5 осіб і влаштуйте мозковий батл!

Є в наявності
299 грн
1-15
10+
15'

Щодня ми спілкуємося з людьми: у справі або просто заради задоволення. Але буває так, що нас слухає відразу кілька людей і тоді потрібні не тільки розум і привабливість, але і навички публічних виступів. З ними навіть дитина зможе зацікавити, надихнути і переконати людей у ​​будь-якій ситуації: від вибору гри для сімейного вечора до виступу на шкільних зборах. А ще ораторські навички допомагають почуватися впевненіше і успішно досягати будь-яких цілей. Brainy Trainy «Публічні виступи» не просто вчить вирішувати завдання певного типу. Унікальна методика дозволяє розвинути широкий репертуар компетенцій, необхідних для ефективного управління своїм часом та продуктивної діяльності. У результаті у дитини формується цілісний підхід до вирішення будь-яких завдань: у тому числі тих, з якими вона не стикалася раніше.   У наборі 80 навчальних карток: 60 карт із завданнями та 20 карт із вправами на постановку мови. На звороті карти - відповідь з поясненням рішення.   Типи компетенцій у завданнях   Мовна винахідливість — здатність легко і без підготовки знаходити оригінальні відповіді навіть на каверзні питання.   Дикція — постановка звуків, розвиток точної артикуляції.   Сторітеллінг — зв'язний і логічний вираз своїх думок.   Саморегуляція — управління своїм емоційним станом.   Робота з аудиторією — утримання уваги глядачів.   Аргументація — методи та прийоми переконання.   Поведінка — використання жестів, положення тіла для ефективної комунікації.   Пріоритети — оцінка важливості завдань, виділення невідкладних справ.   Продуктивність — створення максимальної користі в одиницю часу.   Як грати? Займайтеся з дитиною індивідуально або влаштуйте інтелектуальний турнір!   Індивідуальний тренінг дозволяє дитині максимально сконцентруватися на завданні і дає час обдумати рішення. Це базовий варіант гри, при якому ми радимо давати дитині не більше 5 карт із завданнями різної складності та спрямованості, щоб їй завжди хотілося ще. При такому варіанті, добре вибрати кілька днів на тиждень для регулярних занять.   Інтелектуальний турнір - це змагальний варіант гри для компанії будь-якого розміру. Розділіть групу дітей на команди з 2-5 осіб і влаштуйте змагання!   Незалежно від рівня підготовки гравців рекомендуємо починати заняття з картами мінімальної складності: для старших дітей вони будуть гарною розминкою і налаштують на продуктивну роботу.

Є в наявності
299 грн
1-15
6+
15'

Навички ефективного запам'ятовування критично важливі при освоєнні будь-якої шкільної дисципліни: від історії до фізики. Гра допомагає освоїти основні мнемотехніки і як слід закріпити їх на практиці, щоб зробити запам'ятовування різних фактів і їх взаємозв'язків не випадковим явищем, а зрозумілим системним процесом. Brainy Trainy «Розвиток пам'яті» не просто вчить вирішувати завдання певного типу. Унікальна методика дозволяє розвинути широкий репертуар компетенцій, необхідних для ефективного навчання у школі. У результаті у дитини формується цілісний підхід до вирішення будь-яких завдань: у тому числі тих, з якими вона не стикалася раніше.   У наборі 11 карт з описом мнемотехнік і 69 карт з завданнями. У кожного завдання вказано рівень складності та основна компетенція, яку розвиває даний тип завдань. На лицевій стороні карти — умова для запам'ятовування, на звороті — перевірочні питання.   Типи компетенцій у завданнях   Ейдетична пам'ять — фотографічне запам'ятовування візуальних образів з високим рівнем деталізації.   Функціональне читання — розуміння і запам'ятовування тексту після першого прочитання, здатність відтворювати його сенс.   Пам'ять на числа — вміння швидко і надовго запам'ятовувати числову інформацію: номери телефонів, паролі, коди.   Ідентифікація — встановлення відповідності об'єктів на підставі збігу ознак.   Топографічна пам'ять—здатність відтворювати шлях в уяві, швидко запам'ятовувати дорогу і орієнтуватися на місцевості.   Зорова пам'ять — запам'ятовування візуальних образів.   Займайтеся з дитиною індивідуально або влаштуйте інтелектуальний турнір! Індивідуальний тренінг дозволяє дитині максимально сконцентруватися на завданні і дає час обдумати рішення. Це базовий варіант гри, при якому ми радимо давати дитині не більше 5 карт із завданнями, щоб їй завжди хотілося ще. При такому варіанті, добре вибрати кілька днів на тиждень для регулярних занять.   Мемо-турнір - це змагальний варіант гри для компанії будь-якого розміру. Розділіть групу дітей на команди з 2-5 осіб і влаштуйте змагання!

Є в наявності
299 грн

Ігри на двох

Проводити час удвох, будь ви брат з сестрою, друзі, закохана пара або батько з дитиною, завжди можна весело і з користю. І кращі помічники в цьому – звичайно ж, настільні ігри на двох!

Навіть найдревніші настолки створювалися не для усього племені відразу, а тільки для двох учасників. Яскравий приклад тому нарди. Зараз же індустрія настільних ігор розрослася до такої міри, що ви можете вибрати окремий жанр, тип, тематику і інші варіації настільних розваг для двох.

Інтернет-магазин настільних ігор Кубик з особливою турботою підходить до кожного любителя настолочек і підготував окрему сторінку, де ви можете підібрати для свого дозвілля необхідні ігри для двох.

Обов'язково загляньте до нас, і ви зрозумієте, що для задоволення від настільної перемоги необов'язково збирати величезну компанію. Хапайте друга або подругу, звіть коханого, відсовуйте папу від телевізора і відкладайте гаджети. Дуельні настолки заждалися вас:

  • киньте виклик суперникові і спробуйте вижити після апокаліпсису в настільній грі 51-й штат - Основний набір (51st State: Master Set);
  • любіть карткові ігри, але звичайні ігри в «дурня» і інше вже набридли, тоді оціните швидкі партії в 7 на 9 (7 ate 9);
  • витончена стратегія 7 Чудес Світу: Дуель (рус) (7 Wonders: Duel) відкриє вам усі принади дуельного протистояння серії;
  • з грою In Love усі закохані парочки зможуть упізнати один одного трохи краще і налаштуватися на романтичний лад;
  • можете битися інтелектами з класичною грою Абалоне (Abalone);
  • усі, кого ваблять середньовічні військові конфлікти, можуть битиметься з товаришем в настільній грі Баталія (Battle line) і показати свою здатність управляти армією;
  • разом з дитиною можна відправитися в захоплюючу подорож в стратегії Квиток на потяг Junior: Європа (Ticket to Ride Junior : Europe) або ж зварити карткове Варення (Jam);
  • і отримаєте привіт з Дикого Заходу в настільній грі Бэнг! Дуель (Bang! The Duel).

Багато ще чого можна підібрати для вашого задоволення удвох! Тому визначайтеся з перевагами і робіть свій вибір на користь приємного і корисного відпочинку в парі, дуеті з найріднішими, ближчими і просто знайомими людьми. А сторінка нашого сайту Ігри на двох допоможе вам визначитися з таким складним вибором.

Купити настільні ігри в Харкові і Україні можна, скориставшись "Купити в один клик", оформивши замовлення на сайті написавши нам в Viber, у Телеграм чи зателефонувавши (057) 756-91-87 чи (050) 601-60-43.

Меню
Категорії
Жанр
Профіль
Особистий кабінет Персональні дані Мої замовлення Список бажань Вихід