Якщо не знайшлася гра – це зовсім не біда! Кубик може натиснути і відшукати! Ось буває: ти затятий настільний гік, наполегливо стежиш за останніми новинками зі світу настільних ігор, захоплено дивишся репортажі з щорічної чотириденної міжнародної виставки-ярмарку настільних ігор Internationale Spiel сайт BoardGameGeek та бачиш її… Ту саму бажану коробку з останньою новинкою, яка вже прогриміла вибуховими емоціями гравців у всьому світі, а до України так і не встигла добратися. Або просто випадково натрапив десь на просторах інтернету на стару давно забуту всіма гру, яку дуже складно відшукати, але жах як хочеться пограти. Виникає питання: що ж робити? Куди тікати? Є відповідь: йдіть сюди, до нас в інтернет-магазин настільних ігор Кубик, де будь-яке ваше настільне бажання буде виконане як за помахом чарівної палички. Так-так, Кубик ще той чаклун! Спеціальна послуга "настільна гра на замовлення" для всіх, хто втратив надію, знайти заповітну настолочку переконає вас у тому, що хто шукає, той завжди знайде. У нас ви зможете замовити практично все що завгодно побажати вашій настільній душі. Традиційно почекати з моменту замовлення потрібно буде близько місяця, а якщо вам пощастить і шуканий "скарб" виявиться в наявності в офіційних дистриб'юторів в Україні, то загадане вами бажання здійсниться за 2-4 дні. І в найкоротший термін ви зможете розкласти на столі нові ігрові поля, відправити в бій найлютіші війська або вирушити на пошуки пригод у рідкісних виданнях настільних ігор. Спецслужбою на замовлення вже встигли скористатися більше 2000 наших відвідувачів, ніж залишилися незрівнянно задоволені! І ви також можете побалувати себе чи чимось новеньким, чи чимось раритетним! А щоб отримати бажану настільну гру, вам достатньо в коментарях замовлення вказати, яка гра, видання чи версія вас цікавить, а ми в свою чергу з вами зв'яжемося, щоб обговорити та уточнити деталі замовлення. Вас приємно здивують ціни та наші таємні здібності доставити і дати вам можливість придбати практично все з настільного світу! Ми виконаємо будь-яку вашу примху!
Колодобудівні
Колодобудівні настільні ігри
Вся твоя перемога в одній вдалій колоді! Збери ж її правильно!
Моргвейт Кривава та її свита вбивць були відправлені самою Мораті до Могили Звіра (Beastgrave) на пошуки захованого уламка Кхейна. Темними стежками вони прийшли до гори і зрозуміли, що мета близька. Насправді ніякого уламка в горі немає і Мораті відправила Моргвейт до Могили Звіра. Розриваєтеся між агресивним наступом та утриманням цілей? Разом із бандою Клану Клинків Моргвейт (Morgwaeth's Blade-Coven) вам не доведеться вибирати. Швидкі, агресивні та гнучкі вони мають потужний потенціал, який винагородить вас перемогою при ретельному позиціонуванні та увазі до цілей. Більш того, у цьому наборі на вас чекають універсальні картки для будь-якої з бойових банд Warhammer Underworlds. Доступні для безкоштовного завантаження бойові сувої також дозволять вам використовувати Клан Клинків Моргвейт в іграх Warhammer Age of Sigmar.
У пошуках Ельдорадо (The Quest for El Dorado): золоте місто – міф чи реальність? Спробуй знайти райський куточок! Загадкове місто, про яке розповідають століттями, приваблює до себе безліч шукачів пригод. Адже його пошуки завжди проходять через низку загадкових подій, а шлях лежить крізь дикі джунглі, бурхливі річки та зловісні печери. Ви тільки уявіть, що може статися з мандрівниками, якщо вони поставили за мету знайти золоте місто, про яке тільки чули в легендах та оповіданнях. У настільній грі У пошуках Ельдорадо (The Quest for El Dorado) саме ви опинитеся тим самим відважним героєм, який ризикнув кинути блага світу і вирушив у захоплюючу експедицію. Ця чудова пригодницька гра-гонка з'явилася в новому оформленні в 2017 році завдяки таланту доктора математики Райнера Книції, відомого за такими настолками як Сучасне мистецтво, Баталія та безліч інших. Гра просто ідеальна для сімейного відпочинку, що доводить її рейтинг у ТОП-25 найкращих сімейних настолок на сайті BoardGameGeek, а також такі нагороди: 2017 – номінація на Найкращу сімейну гру конкурсів Board Game Quest Awards та Golden Geek; 2017 – номінація на премію Meeples' Choice; 2017 – номінант конкурсу Spiel des Jahres; 2019 – переможець конкурсів Gioco dell’Anno та Juego del Año; 2020 – переможець у категорії Сімейна гра року премії Gra Roku; 2020 – номінант на звання Найкращої сімейної гри конкурсів Guldbrikken та Nederlandse Spellenprijs. Збирайтеся в експедицію до заповітного Ельдорадо! На вас чекають незвичайні пригоди! Від долі не вислизнеш, Ельдорадо ти знайдеш! Відправитися на пошуки таємничого та багатого містечка можуть 2-4 гравців від 10 років. Кожному вже уготована їхня доля на шляху до перемоги, а криється вся ця краса в атмосферних ігрових компонентах. Для досягнення заповітної мети вам доведеться пересуватися ігровим полем за рахунок карт експедицій, купувати потрібне обладнання та спорядження, планувати свою стратегію заздалегідь. І якщо ви першим досягнете фінішу, станете безперечним переможцем! Настільна гра У пошуках Ельдорадо базується на механіці колодобудування, тому карти в руки і вперед на підкорення незвіданого! Перш ніж розпочати партію, потрібно підготувати гексагональне ігрове поле з перешкодами і жетонами печер. Кожен гравець отримує міпли вибраного кольору, які розміщуються на стартових позиціях. Традиційно для декбілдингу, гравці починають подорож зі слабкими особистими колодами з 8-ми карт експедицій, куди включені синій лоцман, 3 зелені дослідники та 4 жовті мандрівники. По ходу гри ви зможете прокачати свої колоди, отримавши сильніші карти на ринку. Гравці ходять по черзі та виконують такі дії: Розіграш карт з руки. По-перше, це необхідно для переміщення міпла на вільний гекс ігрового поля. Для цього розіграйте карту потрібного кольору, яка має потрібну кількість очок складності місцевості. Щоб подолати річку, потрібна синя карта, за рахунок зелених карт ви зможете пробратися крізь джунглі, жовті карти допоможуть пройти поселення і найняти нових членів команди. Для подолання перешкоди потрібно буде сплатити за її вартість, а тайл перешкоди – забрати собі. Якщо ви хочете пройтися по кам'янистій поверхні, скиньте зазначену кількість карток. Якщо ваш міпл зупинився біля чорної печери, заберіть верхній жетон та отримайте одноразовий бонус. Якщо ви потрапили на червоний гекс табору, то розіграна карта не скидається, а зовсім виддаляється з гри. Також одноразовий ефект мають і карти з червоними хрестиками, це такі собі джокери. У випадку, коли вам потрібно прикупити картки з ринку, використовуйте жовті картки з символами монет і оплачуйте вартість нових карток спочатку з нижнього ряду, поступово піднімаючись вище. Придбані картки відправляються на скидання. У ході гри у вас може з'явитися фіолетова карта, яка відповідає за дії, які можна розіграти в будь-який час. Скидання всіх карток. Відправте в стопку скидання як розіграні, так і нерозіграні карти, крім виддалених. Добір карток. З особистої колоди гравець добирає на руку 4 карти. Якщо колода спорожніла, сформуйте її зі скидання. Як тільки один з міплів досяг фінішного гекса, даний гравець закінчує партію, а учасники, що залишилися після нього, роблять по останньому ходу. Звичайно ж, перемога присуджується тому, хто перший опинився у заповітному місті. Якщо ж щасливчиків виявилося більше, то перемагає гравець з найбільшою кількістю тайлів перешкод. Ось воно, щастя! Так, ніщо так не тішить, як досягнення поставленої мети. І ми впевнені, що вам обов'язково посміхнеться успіх, як тільки ви відправитеся на пошуки Ельдорадо. Тільки уявіть, скільки незліченних багатств на вас чекає в кінці шляху. А може ще кілька стародавніх артефактів допоможуть керувати власною долею? Поспішайте до щастя вже зараз! Купити настільну гру У пошуках Ельдорадо варто любителям сімейних пригод та колобудівної механіки за простоту правил та захоплюючий атмосферний ігровий сюжет. Бажаєте зібрати ще більше стародавніх артефактів за допомогою декбілдингу? Тоді вам обов'язково варто відправитися на пошуки Громового каменю та дослідити Руїни острова Арнак. Чим більше пригод ви пройдете, тим насиченішим буде ваше настільне життя!
Космос. Холодний і привабливий. Повний таємниць та загадок. Роками фантасти писали приголомшливі книги про могутніх героїв, які йшли до своєї мети крізь холодну порожнечу Космосу, захищені від безжалісного довкілля лише крихкими переборками зорельота. Студія “39 Adventure Games” пропонує нам не просто поспостерігати, а власноруч взяти участь у такій історії у рамках захоплюючої настільної гри “Воїни Галактики”. Гравці тут спробують свої сили в ролі могутніх і підприємливих авантюристів, кожен з яких має власний зореліт. Але заради чого починається ця пригода? Що стане бажаним призом? Легендарний артефакт, камінь, відомий як “Всевладдя”. Той, хто матиме доступ до цього каменю, отримає божественну міць. Але підкорити артефакт непросто. Робота з подібними речами – справа витратна. Благо, екіпаж вашого судна – справжні профі, і, маючи належні ресурси, вони самі організують все необхідне. Тож до “Всевладдя” варто летіти, маючи на руках 100 000 юнітів, місцевої універсальної валюти. Втім, валюта на те й валюта, щоб відкривати для власника багато можливостей. Підготувати корабель до гіперстрибка? Без проблем! Сплатіть потрібну суму і ви зможете випередити інших гравців. А може, вам простіше підкупити опонента? Так, у вас є така можливість! Всесвіт гри не статичний. З кожним кроком труднощі, які чекають на вас у жорстокому Космосі, зростають у числі. А ігрова карта, виконана у вигляді кількох кілець із розміченими областями, перебудовується. Таким чином всесвіт буде буквально обертатися навколо вас. Окремо треба згадати зорельоти гравців. Кожен з космічних кораблів має унікальні властивості. Унікальні властивості мають і ті планети, які ви зможете відвідати в мандрівках. Деякі планети принесуть вам користь, інші значно затримають ваш прогрес. Втім, покупка спеціальних карток позбавить вас величезної кількості незручностей. Але на покупку таких карток будуть йти ваші кровні юніти, необхідні для підкорення каменю "Всевладдя". Так що перед вами завжди буде стояти непростий вибір: витратитися і приготуватися до пригод, або заощадити, і трішки наблизитися до перемоги, але при цьому залишившись вразливим. Але якщо ви змогли пройти всі випробування і труднощі, і наблизилися до "Всевладдя", маючи на руках заповітні 100 000, ви станете переможцем. І вся галактика схилитись перед вами! Готуйте діагностику всіх систем. Ваш екіпаж буде з вами до кінця. Чи готові ви до найзахопливішої гонки у вашому житті? "Воїни Галактики" - незабутня пригода!
Гаррі Поттер: Битва за Гоґвортс (Harry Potter: Hogwarts Battle). Захисти цитадель магії! Чарівний світ Поттеріани зачаровує своїм протистоянням між темними силами та світлими чарівниками, достатком магічних заклинань та неймовірних пригод головних героїв. Зізнайтеся, ви однозначно мріяли опинитися в цій колисці чарівництва та подружитися з Гаррі Поттером, Герміоною, Роном та Невіллом. Тепер у вас є така можливість! І ви не просто станете товаришами, а візьмете на себе роль одного з них у настільній грі Гаррі Поттер: Битва за Гоґвортс (Harry Potter: Hogwarts Battle). У захоплюючій кооперативній колодобудівній настолці вам належить битися з поплічниками лорда Волан-де-Морта - Пожирателями смерті, щоб відстояти свій улюблений древній замок і довести, що героїзм і чари єдині. Гра Harry Potter: Hogwarts Battle вийшла у світ у 2016 році і змогла отримати такі популярні нагороди: 2016 - номінація на Найкращу спільну гру та Найкращу сімейну гру премії Board Game Quest Awards; 2016 – номінація на Найкращу карткову гру, Найкращу кооперативну гру, Найкращу сімейну настільну гру, Найкращу тематичну настільну гру за версією конкурсу Golden Geek; 2017 – переможець у конкурсі Mensa Select; 2020 – номінант у категорії Найкраща тематична гра конкурсу Gra Roku. Саме час і вам увірватися у протистояння добра зі злом! Сміливість та відвага юних магів захистить Гоґвортс від нещасть Отже, настільна гра Гаррі Поттер: Битва за Гоґвортс розрахована на 2-4 гравці від 11 років. Разом з улюбленими героями, які мають унікальні здібності, ви відправитеся у захоплюючу пригоду з відбиття атаки Пожирачів смерті. Як ми вже згадували, гра є кооперативною, що дозволяє учасникам проводити партії за окремими сценаріями, або ж пройти режим повної кампанії. При цьому ви можете зберігати прогрес і надалі відкривати нові можливості. Серед компонентів настолки ви можете знайти секретні коробочки, що нагадує механіку спадщини, однак у цій грі їхній вміст не потрібно буде псувати. Основна механіка гри – колодобудування. Отримавши на початку стандартні стартові колоди, по ходу гри ви зможете їх покращити і позбавитися слабких карт, додавши сильніші. Перед початком гри у кожного учасника має бути на руці по 5 карток з особистих колод. Ходи відбуваються в порядку черговості, при цьому кожен має пройти через такі фази: розіграш карт темних подій. Їхня кількість визначається картою локації; активація здібностей лиходіїв; виконання дій чарівника. Для цього гравцеві доведеться розігрувати карти з руки, отримуючи в результаті очки атаки та монети, які слід витратити до кінця свого ходу. Очки атаки, звичайно, використовуються під час боротьби з темними силами. Перемогти лиходія можна, якщо кількість ваших очок атаки дорівнює показникам життя супротивника. Монети можна витратити на покупку карток з ряду Гоґвортса; у фінальній фазі ходу темні супротивники за наявності достатньої кількості очок впливу можуть захопити локацію, внаслідок чого відкривається наступна. Якщо ж лиходій був убитий, він замінюється новим. Ряд Гоґвортса слід поповнити новими картами, а гравець повинен добрати на руку 5 карток. Як і в будь-якій кооперативній штовханині перемога за гравцями настає у разі перемоги над усіма Пожирателями смерті. Коли ж останні зможуть захопити останню локацію, що залишилася на ігровому столі, гравці програють. Не дайте силам зла знищити білу магію! Настільна гра Гаррі Поттер: Битва за Гоґвортс – дуже проста в освоєнні та проведенні партій швидка стратегія. Вона ідеальна для сімейних вечорів, підходить як для новачків, так і досвідченіших гравців. І, звичайно, шанувальники Гаррі Поттера будуть від настолки у захваті. Купити настільну гру Гаррі Поттер: Битва за Гоґвортс варто любителям стратегій колодобудівництва та/або кооперативних протистоянь. А чудовий сеттинг Поттеріани додасть до них нових шанувальників, які за Гоґвортс розірвуть будь-якого лиходія на шматки. Якщо ви шануєте в настолках фентезійний дух також рекомендуємо звернути увагу на настільні ігри Bloodborne: Породження Крові (Bloodborne: The Board Game) і Бастіон делюкс (Bastion Deluxe). Покажіть силам зла, що їм тут не місце!
Гаррі Поттер: Битва за Гоґвортс - Жахлива коробка чудовиськ. Таємниці Забороненого лісу Протистояння у настільній грі Гаррі Поттер: Битва за Гоґвортс виходить за стіни улюбленого чарівного замку. Тепер героям доведеться опинитися в Забороненому лісі, де на них чекає нова пригода. Доповнення Гаррі Поттер: Битва за Гоґвортс – Жахлива коробка чудовиськ (Harry Potter: Hogwarts Battle – The Monster Box of Monsters Expansion) вже приготувало для відважних юних чарівників масу нових вражень: Головним сюрпризом стало те, що до базових персонажів приєднується Полумна Лавгуд. Це в результаті дає гравцям можливість обирати персонажів опціонально і навіть складати з них різноманітні команди. На вас чекають 4 нові пригоди. Також за рахунок аддону ви отримаєте нові компоненти, у тому числі карти місій, лиходіїв і заклинань, кубик істот. Не обійшлося у розширенні без нововведень. Тепер у грі з'явився ще один тип карток «випробування», при розіграші яких гравцям потрібно виконувати певні умови. Розігруються карти випробувань у першій фазі ходу гравця одночасно з темною подією, а наприкінці ходу перевіряється, чи виконано умову з картки. Ви запитаєте: "А де ж ці жахливі чудовиська, про які говорить назва доповнення?". Не переживайте всі на місці: і дракони, і тролі, і павуки. Доповнення не змінює базові правила гри, однак у міру відкриття секретних коробочок аддону, ви зможете випробувати нові механіки та отримати ще більше можливостей для своїх героїв. До речі, для перемоги під час гри з розширенням вам додатково до винищення темних сил потрібно буде пройти всі випробування. Чим більше чудовиськ, тим цікавіша битва! З доповненням Гаррі Поттер: Битва за Гоґвортс - Жахлива коробка чудовиськ базова гра набуде значної різноманітності, відкривши гравцям нові шляхи до досягнення перемоги, механіки та ще більше супротивників. А це якнайкраще підбурює до того, щоб вдихнути глибше і задати цим темним силам на повну. Купити доповнення Гаррі Поттер: Битва за Гоґвортс – Жахлива коробка чудовиськ варто власникам основної гри, щоб отримати варіативність у знищенні зла, що походить від лорда Волан-де-Морта. Шанувальникам фентезійних пригод у кооперативному режимі також рекомендуємо звернути увагу на настільні ігри Володар перснів: Мандри до Середзем'я та Герої Терринота. У якому б сеттингу ви не зіткнулися з силами зла, дуже сподіваємось, що вам вдасться знищити всіх жахливих чудовиськ! Увага: це доповнення! Для гри потрібна базова гра "Гаррі Поттер: Битва за Гоґвортс"!
"Gloomhaven: Forgotten Circles" – перший додаток до захоплюючої рольової гри "Gloomhaven". Вас чекає нова сюжетна кампанія, що продовжує ваші пригоди з оригінальної "Gloomhaven". 20 окремих сценаріїв-пригод, новий ігровий клас Aesther Diviner, 7 нових видів противників (3 з яких – боси), 14 нових предметів, які ви зможете знайти, купити або завоювати в ході кампанії. Віщуни бачать майбутні біди і негаразди. Перед їхніми поглядами розгортаються майбутні катаклізми, які забирають життя сотень тисяч. Але майбутнє не завжди призначене. Тканина реальності змінюється від вчинків героїв та лиходіїв. Стати пліч-о-пліч з друзями. Адже ви і ваші соратники – ndash; останній шанс на порятунок для багатьох безневинних душ. "Gloomhaven" – детальна, атмосферна та захоплююча гра. І якщо вам сподобалася оригінальна "Gloomhaven", то "Gloomhaven: Forgotten Circles" ні в якому разі вас не розчарує!
Если вы думаете, что средневековая политическая интрига дело простое и не требующее интеллектуальных усилий – вы глубоко ошибаетесь. Подумаешь делов то, отравить соперника по карьерному росту, сместить короля или развязать небольшую войну за наследство… Ан нет! В этом деле вам потребуется не только решительность и холодный расчет, но и не обойтись без удачливости, умения творчески мыслить и гибко переиначивать свои планы сообразно постоянно меняющейся конъюнктуре. Чем больше правитель будет думать своей головой, тем больше шансы, что она останется на его плечах. Доминион. Интрига (2-е издание) - это второе издание дополнения к стратегической карточной игре Доминион. Сразу обращаем внимание, что второе издание Интриги перестало быть полноценным и независимым - из нее убрали все базовые карты, поэтому у игроков требуется наличие базовой игры. Правила остались прежними, за исключением некоторых новшеств. Механики настолько улучшились и расширились, что даже с основными правилами Доминион Интрига выглядит более изощренной и сложной. Типы карт стали более разнообразны. Например, появился многоцелевой тип карт - они могут давать победные очки или действия, быть деньгами и победными очками одновременно. Есть карты, эффект которых зависит от того, какие действия были разыграны до их ввода в игру или какие карты есть на руке. В "Интриге" у игроков появилось больше взаимодействия и возможности влиять на соперника. Если в базовом Доминионе это сводилось лишь к передаче карт проклятий, снимавших победные очки, или краже денег из их колод, то с картами "Мошенник" и "Саботажник" вы не дадите оппонентам правильно развиваться. Доминион Интрига поможет вам окунуться в хитросплетения ловушек, хитрых ходов, тонко продуманных комбинаций действий, мощнейший эффект от которых можно увидеть лишь через несколько ходов. Как и в базовом Доминионе, авторы предлагают несколько тематических наборов карт ("Танец победы", "Тайные планы", "С наилучшими пожеланиями") которые будут постепенно знакомить игроков с новыми картами, чтобы они шаг за шагом овладевали искусством средневековой интриги! Внимание! Для игры требуется базовая игра Dominion.
"Дюна: Імперіум" у всій красі показує світ, створений уявою Френка Герберта. Далеке майбутнє. Людство досягло піку розвитку, і створило Машини підняли бунт, і ледве не знищили людство (Герберт придумав цю концепцію в 1965 році Задовго до Термінатора Кемерона. Ця епоха увійшла в історію, як Батлеріанський Джихад. на дослідження цифрових технологій, щоб у майбутньому уникнути найменшої можливості повторення Джихада.Для подальшого розвитку люди вирішили обрати такі інструменти, як генетика та євгеніка. Крім планування, для міжзоряних перельотів людству знадобилися можливості іншого роду. Гільдія Держмогації за допомогою довгих тренувань та використання Спайса, випускала зі стін своїх академій Навігаторів, потужних псіоніків, які вміють передбачати майбутнє та забезпечують безпечне пересування кораблів через гіперпростір. Спайс став найціннішим матеріалом у галактиці. А добувався він на одній-єдиній планеті. Ім'я цієї планети – Арракіс, але місцеві жителі звикли називати її інакше. За нескінченність пісків, за безжалісність сонця, за гарячі вітри та часті піщані бурі місцеві прозвали свій будинок "Дюна". Перед вами колодобудівна стратегія за мотивами знаменитого циклу"Дюна". Настільна гра "Dune: Imperium" була розроблена у 2020 році. Автора гри, американського геймдизайнера Пола Деннона, автора ігор "Кланк!". Дюна Імперіум гра отримала відмінні оцінки та відгуки. З кожним днем вона піднімається все вище в рейтингах тематичних та стратегічних ігор на сайті & laquo; BoardGameGeek & raquo;. "Дюна: Імперіум" - стратегічна карткова гра з механіками побудови колоди, розміщення робітників та контролю територій. Гравці намагатимуться взяти під контроль різні фракції Імперіуму – ndash; лютих воїнів пустелі Фріменов, сестринство Бене Гессеріт, гільдію Лоцманів або асамблею Ландсраада, очолювану імператором Шаддамом IV з Будинку Корріно. і поборються за планету Арракіс, рясні прянощами спайсу. Спайс – Найцінніший ресурс в Імперіумі. Кажуть, що той, хто контролює видобуток прянощів, контролює весь Всесвіт. Перед початком гри учасники беруть лідерів, які належать до базових фракцій – Пола Атріда, Глоссу"Звіра" Раббана, графа Мемнона Торвальда, графа Ілбана Річеса чи інших відомих героїв. Вони отримують компоненти свого кольору, по 1 маркеру води та стартові колоди з 10 "слабких" карт. Гравці перетасовують стартові колоди і кладуть їх поряд із картами лідерів. Гра ведеться доти, доки якийсь гравець не набере 10 переможних очок. У процесі партії гравці як отримуватимуть, так і втрачатимуть переможні очки. Поточна ситуація відображається на треку переможних очок. Партія складається з раундів. Кожен раунд поділяється на 5 фаз: Початок раунду Відкривається верхня карта із колоди конфліктів. Гравці добирають по 5 карт зі своїх колод. Якщо карт у колоді не вистачає, потрібно сформувати нову колоду, перетасувавши карти зі скидання. Ходи гравців Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. Активний гравець може відправити свого агента або розкрити карти. Також можна розіграти інтригові карти задуму (це вважається дією). Розкривши карти, гравець більше не ходить у цьому раунді. Фаза завершується, коли всі гравці розкриють карти. Надіслати агента. Агента можна надіслати у вільну локацію на ігровому полі. Гравець грає карту з руки. Один із символів на цій карті повинен співпадати із символом вибраної локації. Також гравець має заплатити ціну чи виконати вимоги локації. Гравець застосовує ефект локації та ефект комірки агента на зіграній карті. Він просуває свій маркер на один розподіл треку впливу фракції, що володіє цією локацією. У локації із символом видобутку спайсу – Імперському Басейні, Басейні Хагга або на Великій рівнині – агент видобуває вказану кількість спайсу + весь спайс, які вже були в локації. За кожен символ кубика на розіграній карті або в локації гравець переміщає кубик загону зі свого запасу у власний гарнізон. Якщо гравець відправляє агента в бойову локацію, він може додати до зони конфлікту на полі кубики загонів, отримані на цьому ходу, та 1-2 кубики загону з гарнізону. Відкрити карти. Гравець розкриває карти, що залишилися на руці. Він кладе їх окремо від карток, за допомогою яких відправляв агентів. Далі він застосовує ефекти осередків розкриття на розкритих картах. Кожен меч на картах дає 1 очко сили. Кожен загін у зоні конфлікту – 2 очки сили. Якщо гравець має хоча б 1 кубик загону в зоні конфлікту, він відзначає сумарну силу на шкалі бою. За окуляри переконливості на відкритих картах можна придбати картки з ряду Імперіуму або Фонду. Ціна вказується у верхньому правому куті карти. Гравець може купити скільки завгодно карт, аби у нього вистачало очок переконливості. Всі куплені та розіграні карти кладуться на скидання. Бій Починаючи з першого гравця, учасники з хоча б 1 кубиком загону в зоні конфлікту можуть по черзі розіграти скільки завгодно інтригових карток бою. Застосувавши ефекти розіграних карт та відкоригувавши силу на шкалі бою, гравці визначають переможців бою. Гравець, який зайняв перше місце за силою, отримує найвищу нагороду з поточної карти конфлікту, а друге місце – ndash; другу нагороду. Гравець на третьому місці отримує третю нагороду лише при грі вчотирьох. Додавання спайсу Якщо Імперський Басейн, Басейн Хагга чи Велика рівнина вільні від агентів, у ці локації додається по 1 спайсу. Повернення агентів Якщо ніхто не переміг, набравши 10 або більше балів, гравці повертають своїх агентів з поля. Маркер першого гравця передається наступному учаснику за годинниковою стрілкою. Якщо хтось набирає 10 або більше очок або колода конфліктів вичерпується, гравці застосовують ефекти інтригових карт кінця гри. Гравець із найбільшою кількістю очок стає переможцем.
"Дюна: Імперія" у всій красі показує світ, створений уявою Френка Герберта. Далеке майбутнє. Людство досягло піку розвитку, і створило Машини підняли бунт, і ледве не знищили людство (Герберт придумав цю концепцію в 1965 році Задовго до Термінатора Кемерона. Ця епоха увійшла в історію, як Батлеріанський Джихад. на дослідження цифрових технологій, щоб у майбутньому уникнути найменшої можливості повторення Джихада.Для подальшого розвитку люди вирішили обрати такі інструменти, як генетика та євгеніка. Крім планування, для міжзоряних перельотів людству знадобилися можливості іншого роду. Гільдія Держмогації за допомогою довгих тренувань та використання Спайса, випускала зі стін своїх академій Навігаторів, потужних псіоніків, які вміють передбачати майбутнє та забезпечують безпечне пересування кораблів через гіперпростір. Спайс став найціннішим матеріалом у галактиці. А добувався він на одній-єдиній планеті. Ім'я цієї планети – Арракіс, але місцеві жителі звикли називати її інакше. За нескінченність пісків, за безжалісність сонця, за гарячі вітри та часті піщані бурі місцеві прозвали свій будинок "Дюна". Перед вами колодобудівна стратегія за мотивами знаменитого циклу"Дюна". Настільна гра "Dune: Imperium" була розроблена у 2020 році. Автора гри, американського геймдизайнера Пола Деннона, автора ігор "Кланк!". Дюна Імперіум гра отримала відмінні оцінки та відгуки. З кожним днем вона піднімається все вище в рейтингах тематичних та стратегічних ігор на сайті & laquo; BoardGameGeek & raquo;. "Дюна: Імперія" - стратегічна карткова гра з механіками побудови колоди, розміщення робітників та контролю територій. Гравці намагатимуться взяти під контроль різні фракції Імперіуму – ndash; лютих воїнів пустелі Фріменов, сестринство Бене Гессеріт, гільдію Лоцманів або асамблею Ландсраада, очолювану імператором Шаддамом IV з Будинку Корріно – і поборються за планету Арракіс, рясні прянощами спайсу. Спайс – Найцінніший ресурс в Імперіумі. Кажуть, що той, хто контролює видобуток прянощів, контролює весь Всесвіт. Перед початком гри учасники беруть лідерів, що належать до базових фракцій – Пола Атріда, Глоссу"Звіра" Раббана, графа Мемнона Торвальда, графа Ілбана Річеса чи інших відомих героїв. Вони отримують компоненти свого кольору, по 1 маркеру води та стартові колоди з 10 "слабких" карт. Гравці перетасовують стартові колоди і кладуть їх поряд із картами лідерів. Гра ведеться доти, доки якийсь гравець не набере 10 переможних очок. У процесі партії гравці як отримуватимуть, так і втрачатимуть переможні очки. Поточна ситуація відображається на треку переможних очок. Партія складається з раундів. Кожен раунд поділяється на 5 фаз: Початок раунду Відкривається верхня карта із колоди конфліктів. Гравці добирають по 5 карт зі своїх колод. Якщо карт у колоді не вистачає, потрібно сформувати нову колоду, перетасувавши карти зі скидання. Ходи гравців Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. Активний гравець може відправити свого агента або розкрити карти. Також можна розіграти інтригові карти задуму (це вважається дією). Розкривши карти, гравець більше не ходить у цьому раунді. Фаза завершується, коли всі гравці розкриють карти. Надіслати агента. Агента можна надіслати у вільну локацію на ігровому полі. Гравець грає карту з руки. Один із символів на цій карті повинен співпадати із символом вибраної локації. Також гравець має заплатити ціну чи виконати вимоги локації. Гравець застосовує ефект локації та ефект комірки агента на зіграній карті. Він просуває свій маркер на один розподіл треку впливу фракції, що володіє цією локацією. У локації із символом видобутку спайсу – Імперському Басейні, Басейні Хагга або на Великій рівнині – агент видобуває вказану кількість спайсу + весь спайс, які вже були в локації. За кожен символ кубика на розіграній карті або в локації гравець переміщає кубик загону зі свого запасу у власний гарнізон. Якщо гравець відправляє агента в бойову локацію, він може додати до зони конфлікту на полі кубики загонів, отримані на цьому ходу, та 1-2 кубики загону з гарнізону. Відкрити карти. Гравець розкриває карти, що залишилися на руці. Він кладе їх окремо від карток, за допомогою яких відправляв агентів. Далі він застосовує ефекти осередків розкриття на розкритих картах. Кожен меч на картах дає 1 очко сили. Кожен загін у зоні конфлікту – 2 очки сили. Якщо гравець має хоча б 1 кубик загону в зоні конфлікту, він відзначає сумарну силу на шкалі бою. За окуляри переконливості на відкритих картах можна придбати картки з ряду Імперіуму або Фонду. Ціна вказується у верхньому правому куті карти. Гравець може купити скільки завгодно карт, аби у нього вистачало очок переконливості. Всі куплені та розіграні карти кладуться на скидання. Бій Починаючи з першого гравця, учасники з хоча б 1 кубиком загону в зоні конфлікту можуть по черзі розіграти скільки завгодно інтригових карток бою. Застосувавши ефекти розіграних карт та відкоригувавши силу на шкалі бою, гравці визначають переможців бою. Гравець, який зайняв перше місце за силою, отримує найвищу нагороду з поточної карти конфлікту, а друге місце – ndash; другу нагороду. Гравець на третьому місці отримує третю нагороду лише при грі вчотирьох. Додавання спайсу Якщо Імперський Басейн, Басейн Хагга чи Велика рівнина вільні від агентів, у ці локації додається по 1 спайсу. Повернення агентів Якщо ніхто не переміг, набравши 10 або більше балів, гравці повертають своїх агентів з поля. Маркер першого гравця передається наступному учаснику за годинниковою стрілкою. Якщо хтось набирає 10 або більше очок або колода конфліктів вичерпується, гравці застосовують ефекти інтригових карт кінця гри. Гравець із найбільшою кількістю очок стає переможцем.
Мы в жизни не поверим, если кто-то из вас скажет, что в детстве не мечтал о приключениях. Многие из нас росли на различной приключенческой литературе, фантастических рассказах и подобном. Возможно, кто даже играли во всевозможные игры, что переносили нас в далекие уникальные миры. Ну и куда же без фильмов, где всегда происходило много потрясающих событий. Уже после этих первых слов появляется желание собрать все необходимое и отправиться навстречу приключениям. Конечно, это немного трудно организовать, ведь есть работа, учеба или еще какие-то ежедневные обязанности. Ничего страшного – всегда можно найти какой-то выход из подобной ситуации. Мы же предлагаем вам почувствовать себя Индианой Джонсом или Ларой Крофт в настольной игре Потерянные руины Арнака. На этом необитаемом клочке земли у вас есть огромное пространство для исследований, которые обязательно приведут ко многим неожиданным встречам и событиям. Когда-то здесь была древняя цивилизация, от которой остались лишь обломки... Немало артефактов, различных загадок и интересных открытий вас ждут в нашей новой настольной игре Потерянные руины Арнака. Да, это очередная наша локализация, которую мы готовы вам предложить. Мы, как всегда, расскажем вам побольше об этой замечательной игре, чтобы вы понимали, почему же именно ее мы хотим видеть на украинском языке. Одно можно сказать точно: ничего подобного ранее вы не видели. Итак, несколько слов о самой игре. Это приключенческая стратегия, которая использует две крутые механики: выставление рабочих-археологов и колодостроительство. Такого сочетания на столь качественном уровне в настольной индустрии еще не было, поэтому для ценителей именно механизмов в игре она точно достойна внимания. Еще обязательно стоит отметить, что количество доступных действий будет увеличиваться с постепенным исследованием острова. Поэтому ваши возможности в начале партии и в конце будут совершенно разными. Вы – исследователи, которые попали на необитаемый остров, где когда-то была легендарная цивилизация Арнак. Сейчас от нее остались одни руины. Но если хорошо покопаться, можно найти немало полезных артефактов. Правда, и встретиться с охранниками этих земель или с местной фауной вероятность есть. Как и всегда, опасность будет на каждом шагу, но любые жертвы стоят результата ваших исследований. Думаем, что пора наконец-то перейти к самой игре, о которой мы сказали всего несколько слов. Компонентов в настолке Потерянные руины острова Арнак достаточно много: это и разнообразные карты, и жетончики, фигурки и подобное. Начинать стоит, как и в любой другой игре, с подготовки. Разделите все карты на соответствующие колоды: артефакты, предметы и страхи, после чего выложите их в специально отведенные места. Кроме того, на рынке должно быть сразу несколько артефактов и предметов, соотношение которых зависит от раунда. Далее пора переходить на сам остров. Необходимо разместить на нем идолы различных уровней, а также выложить тайлы-блокировщики, если вас меньше четырех за столом. В соответствующие места также выложите тайлы храмов и бонусные жетоны за исследования. Ну и завершить подготовку игрового поля стоит созданием запаса разнообразных ресурсов и других тайлов. Можно переходить к личным планшетам. Не пугайтесь, ведь с ними все просто: возьмите 2 археолога, 4 стартовые карты и две карты страха для вашей колоды, а жетоны исследования положите на соответствующее место на столе. Кажется, все готово для определения первого игрока: им становится тот, кто последний попал в место, где никогда не был. Количество стартовых ресурсов зависит от того, каким вы будете ходить. Должен же последний игрок получить какие-то бонусы! Теперь можно начинать само путешествие к Потерянным руинам Арнака. Всего вас ожидает 5 раундов, в течение которых вы будете пытаться заработать как можно больше победных очков. В этом вам помогут и мощные предметы, и мощные артефакты, и ваше умение управлять людьми и ресурсами. Все участники будут действовать по очереди, а раунд состоит из пяти этапов: 1. Набрать из своей колоды карты до 5. 2. Использовать свои ходы. Здесь вам доступна одно основное действие и множество дополнительных, если такие есть. Об этом будет подробнее дальше. 3. Спасовать, если действий больше нет. 4. Подготовить следующий раунд, перемешав использованные карты и подложив их под низ своей колоды. Кроме того, игровые зоны пополняются необходимыми картами, а маркер первого игрока переходит к следующему участнику. 5. Переместить лунный посох, что отмечает текущий раунд. Больше всего происходит, конечно, во второй фазе, когда вы получаете свой ход. Вам доступны целых 7 вариантов основных действий, но использовать можно только одно из них за раз. Разберемся же по порядку, что вы можете делать. Прежде всего – это то, чем занимаются все археологи. Мы, конечно, о раскопках на пяти выдающихся местах. Благодаря дальнейшему исследованию подобных локаций может стать больше. Отправьте туда своего подопечного, заплатив соответствующую цену перемещения из своих карт. Кстати, это единственный способ, как можно использовать карту страха, других функций она не имеет. Конечно же, на локации, куда вы отправили своего археолога, будет писать награда, которую он вам получит. Очевидно, что на незнакомом острове вы будете открывать новые места. Это просто необходимо, чтобы исследовать эту землю и получать лучшие возможности. За это тоже придется заплатить перемещением, а также специальными "компасами", чтобы не потеряться в джунглях. Кроме того, ваше открытие сразу даст определенные эффекты. Как правило, это что-то хорошее, поэтому игра сама поощряет ваши исследования. К тому же, вы пробудите древнего Стража, который не слишком рад будет вас видеть. Хотя он и не будет действовать моментально, но нагонит на вас страха в конце вашего хода. Но есть способ, как побороть Стража и избежать карты страха. Это еще одно действие, о котором мы поговорим. Достаточно всего лишь заплатить необходимые для его преодоления ресурсы. После этого они переходят на вашу сторону, и могут единовременно вам помочь в вашем приключении. И помните еще об идолах, которые вы находили в ходе исследования? Так вот, кроме того, что они дают победные очки, их еще можно использовать в специальных ячейках. Они также будут давать вам хорошие эффекты, которые помогут в ваших действиях. Куда же в колодостроительной стратегии без покупки новых карт? Простые предметы можно приобрести за монетки, а вот для артефактов придется провести не одну экспедицию... Если избежать игровых терминов, то за артефакты вам придется заплатить жетонами исследования – компасами. Идем дальше – здесь розыгрыш карт. Некоторые предметы и все артефакты обладают действиями, занимающие весь ход. За артефакты еще и придется доплачивать, но они точно того стоят! Но не забывайте, что любую карту до сих пор можно использовать как ресурс. Некоторые карты еще и можно будет уничтожить, чтобы получить мощный эффект. Вы сами всегда сможете оценить ситуацию, насколько целесообразно тратить свой драгоценный артефакт. Переходим к исследованию. Здесь все просто – вы будете двигать свои жетончики исследования (лупу и дневник) на соответствующем треке. Это всегда будет давать вам награду, а в конце еще и победные очки. В отличие от многих игр, здесь не совсем линейное движение по треку, поэтому вы всегда будете иметь еще и выбор. Таким образом, у вас могут появляться ассистенты, которые будут помогать вам в дальнейшем. Их можно еще и улучшать, чтобы их свойства становились более полезными. Последний вариант действия, которое каждый из вас обязательно использует – это пас. Если вы больше не имеете вариантов основных действий, то пора сказать всем, что больше вы ничего не сделаете в этом раунде. Хотя дополнительные действия вам все еще доступны, пока вы не передали инициативу следующему участнику. Комбинируя все эти действия в соответствии с теми картами, которые вы получили из своей колоды, вы и будете проводить свои исследования и пытаться заработать как можно больше баллов. В конце партии необходимо посчитать победные очки за все, что приведено на специальном планшете. У кого их больше – тот и победил. Игровое поле двустороннее, но авторы рекомендуют на старте использовать только одну часть. Правила станут немного сложнее, но это же даст еще большее многообразие стратегий. Так на поле появятся символы, что позволят вам спасать ассистентов, которые помогут вам в течение игры, или даже улучшать их. В то же время есть большая вероятность поддаться страху на некоторых локациях. Еще Потерянные руины Арнака, как любая уважающая себя игра 2020 года, обладает сольным режимом. Если вам захотелось сыграть в нее самостоятельно, вы сможете узнать детали в правилах. Потерянные руины Арника – это смесь многих действительно качественных элементов в одной настольной игре. И эта смесь просто феерическая, поверьте нам на слово. У вас всегда есть огромное вариативность того, что можно было бы сделать за свой ход. И именно вы выбираете этот путь развития. Сначала кажется, что это настоящий лабиринт, но со временем все становится простым и очевидным. Какой бы путь вы не выбрали, у вас всегда есть шансы набрать достаточно победных баллов для победы. Количество карт и жетонов позволяет говорить о высокой реиграбельности, когда вам и десятка партий будет мало для того, чтобы игра вам надоела. Для всех тех смельчаков, которые хотят приключений и мечтают о них, настольная игра Потерянные руины острова Арнак – это идеальный вариант.
Clank!: Sunken Treasures - невеликий додаток до колобудівної гри Clank!, що пропонує гравцям відправитися в нові підземелля на пошуки нових пригод. Нове двостороннє ігрове поле пропонує учасникам дві нові локації: замок із напівзатопленим підземеллям, і піратський корабель у бухті, пронизаній безліччю гротів і каверн, заповнених водою. Затопленість деяких приміщень - це і є нова "фішка" доповнення Clank!: Sunken Treasures. Будучи простими людьми, шукачі скарбів можуть бути під водою поки вистачає повітря, тому, якщо ваш герой перебуває в затопленому приміщенні, він протягом свого ходу повинен повернутися в нормальну кімнату, інакше він втратить окуляри життя. Герої можуть плавати між затопленими приміщеннями, але за це доведеться витрачати додаткові очки руху. Протягом гри можна отримати союзника (русалка) або жетон аквалангу, які дають змогу ігнорувати штрафи затоплених приміщень. Також у наборі ви знайдете нові карти союзників, речей, монстрів, скарбів. Увага! Для гри потрібна базова гра Clank! A Deck-Building Adventure.
Clank!: Sunken Treasures - невеликий додаток до колобудівної гри Clank!, що пропонує гравцям відправитися в нові підземелля на пошуки нових пригод. Нове двостороннє ігрове поле пропонує учасникам дві нові локації: замок із напівзатопленим підземеллям, і піратський корабель у бухті, пронизаній безліччю гротів і каверн, заповнених водою. Затопленість деяких приміщень - це і є нова "фішка" доповнення Clank!: Sunken Treasures. Будучи простими людьми, шукачі скарбів можуть бути під водою поки вистачає повітря, тому, якщо ваш герой перебуває в затопленому приміщенні, він протягом свого ходу повинен повернутися в нормальну кімнату, інакше він втратить окуляри життя. Герої можуть плавати між затопленими приміщеннями, але за це доведеться витрачати додаткові очки руху. Протягом гри можна отримати союзника (русалка) або жетон аквалангу, які дають змогу ігнорувати штрафи затоплених приміщень. Також у наборі ви знайдете нові карти союзників, речей, монстрів, скарбів. Увага! Для гри потрібна базова гра Clank! A Deck-Building Adventure.
Уже больше часа вор бился над закрытой дверью в подземелье, хранящей за собой горы сокровищ. Вспотев от натуги и страха быть обнаруженным, он пытается открыть замок, но вдруг - клац! - и его отмычка выскальзывает из рук и падает на каменный пол, а звук от падения отражается эхом в пустых проходах. Не проходит и минуты, как издалека слышится новое эхо - гул, скрежет и рычание сливаются в оглушительный рев, который становится все громче - дракон его услышал и идет к нему! Clank! A Deck-Building Adventure - фентезийная приключенческая игра, основанная на механике колодостроения. В ней участники в роли воришек проникают в подземелье, где по многочисленным проходам и комнатам разбросаны сокровища, охраняемые всевозможными монстрами, в том числе и драконом. Задача игроков - одолеть монстров, избежать встречи с драконом, получить артефакты и живыми выбраться на поверхность. На игровом поле представлен замок и подземелье под ним, где множество комнат соединены линиями-проходами. Начав со входа в замок, игроки будут продвигать фишки своих героев все глубже в подземелье, ведь каждому вору известно - чем глубже находится артефакт, тем он ценнее. В начале игры каждый участник получает стартовую колоду из 10 карт, и будет разыгрывать их для получения разных выгод. Карты могут приносить очки опыта (skill), на них покупаются новые карты с общего рынка, могут приносить очки атаки - они используются в бою, очки движения тратятся на перемещение фишки игрока по игровому полю. В игре Clank! представлены карты компаньонов (лекарь, маг, кобольд торговец), вещей (эльфийский плащ, поющий меч, ковер-самолет, серебряное копье), сокровищ (монеты, алмаз, рубин), приносящие игроку очки опыта, боя, монеты, дополнительные карты и другое. Купленные карты игрок кладет в свой сброс и когда его колода заканчивается, он тасует карты сброса и формирует новую колоду - теперь он сможет разыграть как старые, так и вновь купленные карты, расширяя свои игровые возможности. Это и есть принцип колодостроения. По многочисленным комнатам разбросаны сокровища, представленные жетонами артефактов и секретов - полезных вещей, которые могут дать игроку монеты, очки опыта или боя. Получив жетон, игрок просто кладет его рядом с собой. Но будьте внимательны - за всю игру можно взять только один артефакт, и надо реально оценивать силы - стоит ли взять артефакт попроще, но с большими шансами выбраться наружу, либо спуститься глубже в подземелье за более ценным, но при этом шансы быть съеденным неумолимо повышаются. А почему же игра называется Клац! (Clank!)? Многие эффекты карт производят шум в подземелье, клацанье, которое привлекает дракона. Игрок с картой имеющей такой эффект должен добавить в специальный пул каунтеры своего цвета. Например, карта "Споткнулся" (Stumble) вызывает один клац (Clank). Есть карты отменяющие ваше громыхание, например, "Тихая поступь" (Move silently) снимает два клаца. Когда приходит дракон, все каунтеры из пула пересыпают в мешочек и тянут вслепую несколько из них. Чей кубик вытащен, тот и получает одно ранение. Если количество ранений достигает максимума - персонаж погибает. Поэтому игрок при создании своей колоды должен так подбирать карты, чтобы создавать как можно меньше шума, чтобы его кубиков было меньше, чем у остальных, повышая шансы на выживание. В конце игры участники, чьи герои выжили и добрались с артефактами хотя бы до комнат замка (за возвращение к самому старту дается бонус), подсчитывают победные очки, начисляемые за артефакты, сокровища, компаньонов и другое. Игрок, набравший больше всего очков, становится победителем!
Уже больше часа вор бился над закрытой дверью в подземелье, хранящей за собой горы сокровищ. Вспотев от натуги и страха быть обнаруженным, он пытается открыть замок, но вдруг - клац! - и его отмычка выскальзывает из рук и падает на каменный пол, а звук от падения отражается эхом в пустых проходах. Не проходит и минуты, как издалека слышится новое эхо - гул, скрежет и рычание сливаются в оглушительный рев, который становится все громче - дракон его услышал и идет к нему! Clank! A Deck-Building Adventure - фентезийная приключенческая игра, основанная на механике колодостроения. В ней участники в роли воришек проникают в подземелье, где по многочисленным проходам и комнатам разбросаны сокровища, охраняемые всевозможными монстрами, в том числе и драконом. Задача игроков - одолеть монстров, избежать встречи с драконом, получить артефакты и живыми выбраться на поверхность. На игровом поле представлен замок и подземелье под ним, где множество комнат соединены линиями-проходами. Начав со входа в замок, игроки будут продвигать фишки своих героев все глубже в подземелье, ведь каждому вору известно - чем глубже находится артефакт, тем он ценнее. В начале игры каждый участник получает стартовую колоду из 10 карт, и будет разыгрывать их для получения разных выгод. Карты могут приносить очки опыта (skill), на них покупаются новые карты с общего рынка, могут приносить очки атаки - они используются в бою, очки движения тратятся на перемещение фишки игрока по игровому полю. В игре Clank! представлены карты компаньонов (лекарь, маг, кобольд торговец), вещей (эльфийский плащ, поющий меч, ковер-самолет, серебряное копье), сокровищ (монеты, алмаз, рубин), приносящие игроку очки опыта, боя, монеты, дополнительные карты и другое. Купленные карты игрок кладет в свой сброс и когда его колода заканчивается, он тасует карты сброса и формирует новую колоду - теперь он сможет разыграть как старые, так и вновь купленные карты, расширяя свои игровые возможности. Это и есть принцип колодостроения. По многочисленным комнатам разбросаны сокровища, представленные жетонами артефактов и секретов - полезных вещей, которые могут дать игроку монеты, очки опыта или боя. Получив жетон, игрок просто кладет его рядом с собой. Но будьте внимательны - за всю игру можно взять только один артефакт, и надо реально оценивать силы - стоит ли взять артефакт попроще, но с большими шансами выбраться наружу, либо спуститься глубже в подземелье за более ценным, но при этом шансы быть съеденным неумолимо повышаются. А почему же игра называется Клац! (Clank!)? Многие эффекты карт производят шум в подземелье, клацанье, которое привлекает дракона. Игрок с картой имеющей такой эффект должен добавить в специальный пул каунтеры своего цвета. Например, карта "Споткнулся" (Stumble) вызывает один клац (Clank). Есть карты отменяющие ваше громыхание, например, "Тихая поступь" (Move silently) снимает два клаца. Когда приходит дракон, все каунтеры из пула пересыпают в мешочек и тянут вслепую несколько из них. Чей кубик вытащен, тот и получает одно ранение. Если количество ранений достигает максимума - персонаж погибает. Поэтому игрок при создании своей колоды должен так подбирать карты, чтобы создавать как можно меньше шума, чтобы его кубиков было меньше, чем у остальных, повышая шансы на выживание. В конце игры участники, чьи герои выжили и добрались с артефактами хотя бы до комнат замка (за возвращение к самому старту дается бонус), подсчитывают победные очки, начисляемые за артефакты, сокровища, компаньонов и другое. Игрок, набравший больше всего очков, становится победителем!
Фараонів Стародавнього Єгипту ховали з шиком і блиском, ховаючи разом із покійним володарем гори золота, розсипу дорогоцінного каміння, і просто безліч усіляких інших цінностей&hellip І все б нічого, та тільки давня легенда свідчить, що не бачити спокою тому, хто потурбує вічний сон володарів давнини. Захоплюючі пригоди, які ви випробували в оригінальній грі "Clank", продовжуються. На цей раз місце дії – таємничі Піраміди Єгипту. Зухвалі авантюристи без тіні сумніву ступили на запорошені підлоги, і на повні груди вдихнули сперте повітря тисячолітньої давності. Зрозуміло, розграбування стародавніх скарбів заняття не тільки захоплююче, а й дуже небезпечне! На голови безтурботних героїв можуть обрушитися Прокляття, Дракон (який любить гаряче) готовий при зустрічі швидко і безкоштовно перервати гарячкове життя будь-якого авантюриста, а ще тут десь Мумія хитається. "Мумія?" – спитайте ви. Ага. Сердитий такий хлопець, весь у бинтах, і з вкрай неуживливим характером. Колись благородний владика поводитиметься зовсім не за етикетом, адже герої розбудили його та ще й хочуть залишити без улюблених блискіток. Іноді гра буде ставити вас у ситуації, коли вам необхідно отримати Прокляття. Зробити це найпростіше. Для цього вам потрібно просто прогулятися коридором, позначеним характерним символом. Кожне Прокляття, яке ви підхопили в ході пригоди, буде забирати у вас 2 переможні очки наприкінці гри. Втім, не все так просто! Прокляття можуть бути зняті. Два мечі дадуть вам 4 золота, і дозволять скинути одне прокляття. А ось три мечі дозволять вам очиститися разом від усіх прокльонів, що тяжіють над вами. Багато нових Артефактів, серед яких містичний Анкх, символ Відродження. Анкх може вилікувати 1 поранення. Доповнення "Clank! The Mummy's Curse" порадує любителів оригінальної гри, надавши вашим партіям ще більше драйву та фана! Увага! Для гри потрібна базова гра Clank! A Deck-Building Adventure.
І знову немає спокою жадібним до золота авантюристам! Епопея "Clank" Expeditions: Gold And Silk" розкриє для вас нові ігрові області. Через пригод почнеться в шахті. Спочатку тут просто добували золото, і ніщо не віщувало біди. Але неприємності на те й неприємності: трапляються раптово, і обов'язково перевертають звичний побут із ніг на голову. На шахту набігли монстри, шахтарі похопили пожитки і змилися, а шахта з того часу стоїть покинутою. Золота тут залишилося ще в достатку! І все нічийне! Так що, гайда в темряву? Дивишся, і розбагатіємо! Ще більше скарбів таїть Логово Павучої Королеви. Сама Корольова живе лише у страшилках, якими місцеві відганяють запопадливих пригодників, а Логовом зветься стародавній замок. Доповнення "Gold And Silk" як плацдарм для вашого збагачення пропонує двостороннє ігрове поле: з одного боку Шахти, а з іншого – – Логове (яке насправді Замок). У Шахті на вас чекають підйомники для спуску на глибину, або ж підйому на поверхню. Ще в Шахті повно золота, за перебування якого ви будете сповна винагороджені бонусами наприкінці гри. А ось у Логові пересуватися так вільно не вийде. Павутина білими липкими стінами перегороджує ваш шлях. Горе тій перешкоді, що стане між авантюристом та його трофеями! Так що павутину ви можете молодецьки рубати мечем, або витоптувати кованим авантюристським чоботом. І кожна прорубана стіна, кожен протоптаний прохід у павутині дасть додаткові очки у фіналі гри. Ще в Логові є кімнаточки з усякою всячиною. Золото, великі і маленькі секрети, дорогоцінні ідоли мавп, все це століттями припадало пилом у маленьких кімнатках, і шкідливі павуки скрупульозно закатали ці предмети в павутину. І знову вам допоможе вірний меч. Доповнення "Gold And Silk" порадує фанатів оригінальної гри та урізноманітнить ігровий процес новими механіками та новими, атмосферними локаціями. Увага! Для гри потрібна базова гра Clank! A Deck-Building Adventure.