Dungeons & Dragons: Core Rulebook Gift Set – це останнє, п'яте видання правил для рольової гри Dungeons & Dragons. Цей набір включає три книги: книгу гравця, книгу майстра, книгу монстрів і ширму майстра. Dungeons & Dragons: Player's Handbook – це останнє, п'яте видання правил для рольової гри Dungeons & Dragons. Ця книга випущена спеціально для гравців, не данжен-майстра, і є зручним керівництвом з прикладами і таблицями. У книзі на 320 сторінок автори передбачили буквально все, що знадобиться гравцеві для створення свого персонажа за всіма правилами всесвіту Dungeons & Dragons. Dungeons & Dragons: Master's Guide дає все необхідне для створення легендарних історій у найпопулярнішому всесвіті рольових фентезі ігор. Книга майстра складається з трьох розділів, перший із яких присвячений створенню всесвіту, де відбуватимуться пригоди команди гравців. Книга майстра складається з трьох розділів, перший із яких присвячений створенню всесвіту, де відбуватимуться пригоди команди гравців. Можна використовувати будь-які "готові" всесвіти: Вестерос, Середзем'я, Террінот, Підмілля та дракони. Майстер може як суворо дотримуватися правил обраного світу, так і змінювати їх на власний розсуд. Dungeons & Dragons: Monster Manual - це нове, п'яте видання книги, де зібрано понад сотню монстрів всесвіту Dungeons & Dragons. Серед монстрів, представлених у книзі, є і вихідці з давніх міфів та легенд (сатири, джини, циклопи, кентаври), і реальні тварини (динозаври, ведмеді, вепрі, кажани), і істоти, характерні виключно для всесвіту Dungeons & Dragons ( бехолдери, юголот, драйдери, куо-тоа). Кожен монстр забезпечений художнім описом та списком ігрових характеристик. Як і персонажі, монстри мають різний рівень шести основних характеристик (сила, спритність, інтелект, мудрість, харизма, комплекція). В описі кожного монстра також вказується його швидкість, клас броні, навички, імунітет до чогось, унікальні здібності та рівень володіння магією. Dungeon Master's Screen (Fifth Edition) - дуже зручний і корисний аксесуар для ведучого фентезійних рольових ігор, зокрема Dungeons & Dragons. Ця ширма з чотирьох панелей має досить великі розміри, що дозволяють майстру приховувати від інших учасників свої записи, результати кидків, але водночас вона дає можливість стежити за всім, що відбувається в ігровій зоні. Дане видання Dungeon Master's Screen називається Reincarnated, оновлене ("перетворене"), тому що після виходу ширми п'ятого видання, виробник отримав безліч пропозицій від фанатів цієї неперевершеної рольової гри і, йдучи їм назустріч, вирішив змінити її дизайн та інформацію для ведучого. Ви можете ознайомитися с базовими правилами за посиланням. .
Нові надходження
"Псі-Пробудження" – масштабна внутрішньоігрова подія для легендарної настільної стратегічної гри з мініатюрами Warhammer 40000. Цього разу мова піде про протистояння вічноголодних Тиранідів та доблесних Кривавих Ангелів. Тіраніди є ультимативною загрозою для слінної Warhammer 40000. Імперія T’ау є повною протилежністю Імперіуму, Некрони можуть за пару тижнів знищити все населення Миру-Улья, Ельдар ) ненадійні, гордовиті і норовливі, а зеленошкірі Орки так і зовсім живуть заради війни. Це небезпечні та непередбачувані ксеноси. Вони – звичні й у чомусь навіть прийнятні вороги Імперіуму. І навіть Хаос та його могутні Єретики Астартес не такі страшні мегадержаві з Богом-Імператором на чолі, як орди загарбників-пожирачів з іншої галактики. З ксеносом можна вести переговори і навіть торгувати. Невблаганні Некрони часом боролися пліч-о-пліч з іншими арміями. Хаос уже не раз виганяли з імперських світів силою молитви та лазгану, а ті ж Ельдар Асуріані ніколи відкрито не оголошували війну Людству, і цілком спокійно навіть співіснують із людьми в Ульї Палатін на Некромунді. Тираніди ж стоять особняком. Вони – безжальні космічні кочівники, що подорожують від системи до системи і методично пожирають все живе, будь воно зелене, вухате, або у флакк-броні. Щупальця тиранидського Флота-Улля "Левіафан" обволікають світи Імперіуму. І ось бойові форми "Левіафана" невблаганно наближаються до зоряної системи Баал, будинку одного з найпотужніших і найшанованіших Орденів Першої Основи (Кровових Ангелів). Сини Баала шляхетні і мудрі, вони навчилися виживати в екстремальних умовах своїх негостинних світів. Крім того, на зорі нинішнього імперіуму саме тут одне з кочових племен знайшло, притулило і виховало одного з найшанованіших героїв Імперіуму, Примарха Сангвінію. Сангвіній пожертвував собою, щоб дати Імператору можливість повалити Архієретика Хоруса, а його пошарпаний у боях Легіон ледве вцілів, і, будучи реорганізованим за заповітом Робаута Жиллімана, ще довго відновлювався після Єресі Хоруса. Генетичні спадкоємці Сангвінія, Десантники з Ордену Кривавих Ангелів відомі завдяки не тільки винятковим подвигам і славетним кампаніям, а й завдяки чуйності та людяності. Не раз Ангели ризикували своїм надлюдським життям, щоб дати час врятуватися цивільному населенню мирів, що гинуть, або оточеним полкам Імперської Гвардії. І ось воїни в червоних силових обладунках знову на порозі катастрофи. Безжальні у своїй ефективності Тираніди прагнуть пожерти все життя на світах Баала, чи то мирні кочівники, чи Космічні Десантники з Фортеці-Монастиря. На сторінках цієї захоплюючої книги ви знайдете: Художній текст, яскравий та атмосферний. Опис місць, подій та подій, що мають місце у війні на знищення між Ангелами та Тиранідами. Яскраві описи біоформ, створених Розумом Улля для війни з Вибраними Воїнами Імператора. Обширний інструментарій для створення власних загонів/армій, від інфолістів і таблиць з характеристиками, до спеціальної таблиці-генератора імен для ваших Кривавих Ангелів. Нові ігрові місії. Бажаєте відтворити окремі битви чи цілу кампанію протистояння Тиранідів та Ангелів? Цей розділ для вас! Значне розширення правил для кривавих ангелів. Легендарний Мефістон, що перейшов "Рубікон Прімаріс", і повний спектр правил для найвідомішого Ордена-Спадкоємця Ангелів – Роздирників Плоті. Нові правила для Тиранідів, нові стратегеми та гнучка система правил-надбудов, що дозволяє вам власноруч створити адаптації для бойових форм Флоту-Улля. Книга "Psychic Awekening: Blood of Baal" відмінно підійде тим, хто збирає для Warhammer 40000 армії Тиранідів або Кривавих Ангелів, або стане чудовим подарунком для поціновувачів ігрової та художньої літератури по всесвіту Warhammer 40000.
Щелепи (Jaws): чи станеться кривава трагедія? Проникливий і хвилюючий фільм-трилер Стівена Спілберга "Щелепи" викликає захоплення та неймовірні емоції у глядачів з 1975 року. А, уявіть, якби вам довелося пережити цей жах насправді? Звичайно ж, не хочеться про погане, але бути хоча б теоретично підготовленим до будь-яких неприємностей набагато краще, ніж зустріти небезпеку, не знаючи про свої можливості у критичних ситуаціях. Настільна гра про виживання Щелепи (Jaws) створена за мотивами популярного фільму в 2019 році і є напівкооперативом з асиметричними ролями, де один гравець бере на себе роль моторошної Акули-порошительки, а решта стають членами екіпажу шхуни "Орка". Завдання персонажів зрозуміле, тому від успіху та спритності кожного і залежатиме фінал партії: чи береги острова Еміті будуть обмиті кров'ю, чи зубастий монстр буде знешкоджений відважною командою. Гра Jaws у 2019 році була відзначена номінацією на Найкращу тематичну настільну гру конкурсу Golden Geek та премією Fall Parents' Choice Recommended. Давайте ж і ми поставимо свою позначку цій страшній історії, адже тривога вже оголошена і шериф збирає сміливців! Акула-вбивця нещадна. Встигни зупинити її! У настільній грі Щелепи, так само, як і в однойменному фільмі, шериф Броуді, Квінт і Хупер кидають виклик цій природній машині для вбивств і відправляються на усунення раптово виниклої небезпеки для відпочиваючих на острові Еміті. У кожного героя будуть свої унікальні здібності та окремі дії, результат яких безпосередньо взаємопов'язаний з тим, як слід вчинити іншому гравцю. Під час партії одночасно з картами персонажів ігрові ситуації також диктуватимуться картами подій. Основна механіка гри – приховане переміщення. Гра складається з двох дій: Острів Еміті. На цьому етапі Акула таємно прочісує прибережні води навколо острівця та підкріплюється тими, хто плаває. При цьому вона намагається втекти від своїх переслідувачів, які старанно намагаються знайти монстра. Гравець-акула відмічає всі свої координати в блокноті і додатково може пустити в хід свої унікальні здібності, щоб завадити екіпажу виявити його. Однак, безжурна команда повинна дивитися в обидва і все ж таки знайти пожирателів. "Орка" - завершальний етап партії, який розігрується на звороті ігрового поля, де гравці мають розпочати заключну битву між людьми та Акулою. Саме остання нападає на шхуну і атакує її різні частини, дотримуючись вказівок зі спеціальних карт. Завдання екіпажу при цьому зводиться до того, щоб і човен захистити, і вбити Акулу. Для нанесення пошкоджень монстру герої будуть використовуватися різні предмети, але найважливіше – це передбачити місце його появи. Кожна битва відбуватиметься на кубиках, а її результат відіграється на фінальній ситуації загалом. Партія закінчується в одному з трьох випадків: усунені всі три герої – у грі перемагає Акула; "Орка" повністю зруйнована – наслідком стає те саме; на лічильнику поранень Акули досягнуто останньої позначки – Акула повалена і перемога присуджується екіпажу. Щелепи закрий, дай людям відпочити! Сумна і насичена історія відбудеться з вами, як тільки ви відкриєте коробку з настільною грою Щелепи. Напружені партії та приховане переміщення злощасної Акули, внаслідок якого гинуть ні в чому не винні люди, надають грі особливості та атмосферності трагедії. Тому гравцям, які взяли на себе роль екіпажу, слід якнайшвидше реагувати на події, що відбуваються, і допустити якнайменше жертв на узбережжі. І звичайно, необхідно вижити самим, інакше все піде нанівець. Купити настільну гру Щелепи варто шанувальникам гостросюжетних кооперативів з механікою прихованого переміщення, щоб відчути увесь жах сценарію популярного фільму і проявити себе в небезпечній ситуації справжнім героєм. Або ж навпаки, стати призвідником лиха і перемолоти людей з острова на фарш. Любителям настільних ігор на виживання також рекомендуємо випробувати й інші катаклізми в іграх Мертвий сезон: перехрестя (рос) (Dead of Winter: A Crossroads Game Rus) та Заборонене небо (рос) (Forbidden Sky (rus)). З гордістю пройдіть усі випробування на своєму шляху!
Шістдесятигранний кубик діаметром 32 мм.
Шістдесятигранний кубик діаметром 32 мм.
Шістдесятигранний кубик діаметром 32 мм.
Шістдесятигранний кубик діаметром 32 мм.
Мишача варта. Основна книга правил у твердій палітурці (Mouse Guard Roleplaying Game, 2nd Edition): такі маленькі, але неймовірно відважні Ви коли-небудь зустрічали цілу розвинену сітку сміливих маленьких героїв, готових на будь-які вчинки і подвиги заради спокою своєї популяції? А така спецслужба існує – це Мишача варта. Зародилася вона спочатку в серії коміксів Девіда Пітерсена під назвою «Мишача Гвардія». І, звичайно ж, розробники настільних ігор, до яких увійшов і сам автор твору, і гейм-дизайнер Люк Крейн, не змогли залишити осторонь такий чудовий сюжет, створивши на його основі чудову настільну рольову гру. Проте НРГ не просто була створена і випущена, а доопрацьовувалась, удосконалилася і зазнала вже другого видання. Паралельно спеціально для даної рольової системи було створено оригінальну ігрову механіку «The Burning Wheel» або «Гаряче колесо». Мишача варта. Основна книга правил у твердій палітурці (Mouse Guard Roleplaying Game, 2nd Edition) - справжній гайд по казковому світу, де мешкають мишки, яких захищають такі ж хвостаті спеціально навчені гвардійці. Створена ще в давнину спецслужба Мишача стража покликана спеціально для захисту звичайних мишачих жителів від різних хижаків та інших небезпек, які їх повсюдно чекають. Дії розгортаються у середньовічному фентезійному світі, де живуть розумні миші, які беруть активну участь у соціальному житті незалежних поселень. Як і ми з вами, вони займаються ремеслами та сільським господарством, вступають у торговельні відносини, вирушають у подорожі, заводять домашніх тварин. А ось мишки-гвардійці – це не просто навчені воїни, серед них багато провідників, розвідників, рятувальників, синоптиків. Кожна спецпрофесія дуже важлива в цьому фентезійному світі, щоб всі території перебували в спокої від природних катаклізмів і навалів ворогів, були розкриті змови, покарані злочинці, а всі подорожні і звичайні городяни отримали допомогу. Книжку гортай, з мишами грай! На 408-ми сторінках книги правил міститься маса інформації про ігровий всесвіт Мишачої варти, детальний опис територій фентезійного світу, його жителів, кліматичних умов, необхідні дані про персонажів та умови їх створення, описи союзників та противників, а також підготовки та проходження завдань для відважних воїнів. Крім того, книга містить стартові пригоди з готовими персонажами, щоб вам легше було зрозуміти структуру та суть гри. Базуючись на механіці «Палаючого колеса» процес підготовки персонажів проходить дуже глибоке опрацювання, де враховуються їх унікальні інстинкти, особиста мотивація та переконання, здібності та знання, риси та навички. При цьому пригодницька історія розвивається не за чітким сценарієм, а протікає природно, ніби створюючись прямо під час ігрового процесу. Гравці проходять дуже ретельне та глибоке занурення у ігровий світ, більше приділяють часу обговоренню подій, ніж зациклюються на кидках кубиків та характеристиках своїх персонажів. До речі, випробування, які випадають на голову маленьких героїв, іноді впливають на їх світогляд, у результаті змінюються погляди і ставлення до того, що відбувається. Тому й персональні цілі під час гри можуть кардинально змінитися. Опинившись у ролі мишачих гвардійців, гравці виконуватимуть доручення головнокомандувача – Матріарха Стражі, який керує розрізненою сіткою спецагентів із міста Локхейвен. Оскільки це рольова гра, то вам обов'язково знадобиться ведучий, основне завдання якого – керувати пригодою та ходом гри через ширму. Пройшовшись по структурі Основної книги правил, зверніть увагу, що вона складається з розділів, поділених на дві фази: ведучого та гравців. Під час ходу ведучого стражникам потрібно виконати основне завдання, а в свій хід вони повинні витратити дії, отримані на попередньому етапі. Мишача варта не спить: справжні герої завжди готові прийти на допомогу! Настільна рольова гра Мишача варта – відмінна розвага як для дорослих, так і для дітей віком від 12 років. Зануритися в ігровий всесвіт досить легко і просто, а цікаві та захоплюючі події фентезійного світу, безсумнівно, захоплять вас на кілька годин. При цьому вам не потрібно буде використовувати мініатюри і весь час перегортати книгу правил. Все зрозуміло з першого разу. Основну книгу правил для настільної рольової гри Мишача варта в твердій палітурці варто купити всім охочим перейнятися відвагою і сміливістю маленьких гвардійців, які дуже люблять свою службу і вільний мишачий народ, щоб проявити себе в цьому незвичайному ігровому світі. До того ж книга в твердій палітурці прослужить вам довго, надійно закріплена закладка не дасть загубитися і зафіксує те місце, де ви зупинилися, а яскраві ілюстрації посилять занурення в атмосферу гри. Бажаєте пізнати ще більше незвичайних рольових світів? Після мишачих пригод станьте кроликами в НРГ Мешканці пагорбів та пройдіть захоплюючі пригоди в нестандартному амплуа. А замахнутися на будь-який ігровий всесвіт і жанр НРІ допоможе Книга правил 2-ї редакції Щоденник Авантюриста. Створюйте свою історію та проживайте її разом із найнеординарнішими героями рольовок!
Бурштинове місто – рольова містико-детективна гра, створена в особливій рольовій системі СИЩИК (GUMSHOE). Ключова ідея цієї детективної системи полягає в тому, що акцент робиться не на пошук і збір доказів, вони зазвичай очевидні, а на їх інтерпретацію та пошук рішень. У книзі дуже докладно описується ігровий сетинг. Бурштинове місто - це місце поза часом і простором, що розкинулося посеред Степу, і має ознаки типового провінційного містечка початку XX століття, що існує тільки за рахунок видобутку дорогоцінного бурштину. Таємницю цього місця надають три ключові поняття: Степ, бурштин та сновидіння. Степ - безмежні простори, що оточують місто, де можуть бути духи, степові біси, відьми та інші потойбічні сили, ворожі або дружні до героїв гри. Значна увага в книзі приділяється гербології Степу - у ній ростуть всілякі трави з магічними властивостями. Гравці можуть використовувати в розслідуванні наведені в книзі рецепти зілля або складати свої власні. Бурштин добувається у шахтах під містом і є основним джерелом заробітку для його мешканців. Містичні обставини його виявлення та дивні печери, де його видобувають, можуть стати для ведучого чудовим джерелом різноманітних сюжетів для рольових партій. Сновидіння - деякі жителі через вплив Степу, або бурштину, а може обох одразу, можуть керувати своїми та чужими снами, бачити у них майбутнє, шукати відповіді на нагальні питання. У грі місце снам приділяється не менше, ніж подіям у реальності та окремо наводяться правила щодо пригод у царстві снів. Персонажі гравців - поліцейські бурштинового міста або люди, залучені ними до розслідування, які мають використовувати свої навички та особливості професії, щоб розкрити таємницю подій, що відбулися у місті. Наприклад, це може бути шахтар, ювелір, журналіст, бродяга, поліцейський, або володар містичного дару (сновидець, ловець снів) та інші. Персонаж отримує очки здоров'я та навичок, що відповідають обраній професії: атлетика, самовладання, інженерна справа, ерудиція, бійка тощо. Також персонажі відносяться до однієї з фракцій (Гаріта, Комбінат, Мідна вулиця), які накладають відбиток на їхні дії чи здібності. Далі в книзі йде опис механіки СИЩИК, на якій побудовано рольову гру Бурштинове місто. Особливість цієї системи в тому, що випадковий результат кидка кубиків не може вплинути на очевидні події: професійний патологоанатом апріорі скаже правильний вердикт без перевірок вміння використовувати обладнання або досліджувати зразки. Докази за правилами СИЩИКа знаходяться автоматично, якщо ваші персонажі опиняються в потрібному місці в потрібний час і мають потрібні здібності. На першому місці важлива їхня інтерпретація: що гравці робитимуть із тією підказкою, яку вони отримали від ведучого. Наводяться правила проходження перевірок, битв, заподіяння шкоди, опис артефактів, чудовиськ, ключових локацій, неігрових персонажів, предметів для покупки та інше. У книзі багато уваги приділяється діям ведучого. Він має багато обов'язків: він готує сюжет, визначає антагоністів, вигадує підказки для переходу від однієї ігрової сцени (ситуації) до наступної, встановлює складність проходження перевірок та багато іншого. У процесі створення ігрового сценарію, ведучий сам визначає, які саме містичні чинники хоче використовувати у своїй детективній історії і як вони впливають один на одного. Наприклад, гравці можуть розслідувати серію божевілля, яка почалася після вилучення з копалень особливо великого шматка бурштину, або розслідувати появу таємничого пилку у степових трав, що навіюють безпробудний сон із кошмарами або навпаки, з приємними сновидіннями. Для початку ваших пригод у книзі наводиться стартовий сценарій Сон розуму.
Аліас. Скажи інакше для малюків: в дорогу - зменшений варіант гри Аліас. Скажи інакше для малюків, спеціально призначений для використання поза домом: у лісі, на дачі, на морі та інших місцях, куди можуть вирушити на відпочинок батьки та їхні діти. Навіть далеко від дому дитина зможе зіграти у улюблену гру на відгадування слів - коробка з грою практично не займе місця у вашому багажі. На двосторонніх ігрових картках вказані різноманітні слова, що супроводжуються не малюнками, а фотографіями цих предметів. Це можуть бути тварини (курка, ведмідь, сонечко), транспорт (яхта, машина, літак), предмети побуту (рушник, мочалка, кошик) та багато інших. Гравці обов'язково діляться на дві команди, учасники яких пояснюватимуть слова з карток. Один із учасників команди бере кілька карток із загальної колоди і сам обирає, які з них показуватиме своїй команді. Час, відведений кожному гравцю, - 1 хвилина, що відраховується за допомогою пісочного годинника. Кожне відгадане слово приносить команді одне очко, а неправильно показане чи пропущене слово - навпаки, його забирає. У дорожньому наборі немає ігрового поля, зате є блокнот і олівець, в якому учасники можуть позначати кількість набраних балів у процесі гри. Учасники тієї команди, яка набере найбільше очок до кінця гри, стануть переможцями! Дорожня версія гри Аліас. Скажи інакше для дітей призначена не тільки для поїздок. Якщо ви хочете подарувати своїй дитині велику версію гри Аліас. Скажи інакше для малюків, але невпевнені, що гра йому сподобається, можете сміливо купувати Alias Junior Travel. Якщо гра сподобається, ви можете докупити і велику версію гри - карти в обох наборах унікальні і не дублюватимуться при змішуванні колод.
"Скажи інакше" – корпоративна, командна гра, яка підходить для будь-якої компанії на будь-якому заході. Мета гри "Аліас" - іншими словами, синонімами, антонімами та підказками пояснити своїм партнерам по команді, слово, написане на витягнутій вами картці та дозволити відгадати його перш ніж закінчиться відведений на відгадування час. Мінімальна кількість гравців – 4, а максимальна – стільки, скільки зможете зібрати. У цій веселій та динамічній грі виграє та команда, яка зможе відгадати більше слів. Істотною відмінністю дорожньої версії від звичайної версії "Аліаса" є те, що у якості ігрового поля використовується відривний блокнот. Кожна сторінка блокноту має шкалу для зручного калькулювання результатів гри. Комплект дорожньої версії включає півсотні двосторонніх карток. Карти містять по вісім понять на кожній стороні. Загалом гра пропонує вісімсот понять для обігравання!
Гері (штат Індіана) - приречене місто. Його населення за останні сорок років скоротилося вдвічі. Його будинки - спорожнілі і випалені руїни. місцеві хижаки давно кинули свої угіддя на свавілля долі, тепер тут залишилася лише крихітна жменька Сородичів.Ситуація погіршується з кожним роком: смертні продовжують їхати з Гері, і рано чи пізно їх вите не вистачить, щоб прогодувати всіх. спорожнів. Для гри потрібна базова книга правил.
Большинство смертных предпочитает отворачиваться, будто бы не замечая Тьму, которая тянет к ним свои когтистые лапы. Они живут своей жизнью в блаженном неведении. Но есть и те, кто поднял оружие. Те, кто воздел факел к небесам, дабы развеять тени, дабы изгнать из мира Проклятых, творящих зло. Каждый из этих людей — будто свеча в море мрака. Быть охотником — значит быть одиноким воином, которого на каждом шагу поджидает новая опасность. Чудовища, на которых они охотятся, готовы разорвать их на части, а люди, которых они оберегают, смотрят на них с недоверием и страхом. Книга «Охота на охотников» представляет собой официальный перевод последнего издания (2014 год) книги Hunters Hunted 2. Она предлагает игрокам взять на себя роли людей, которые разыскивают и уничтожают нечисть. Под обложкой вы найдёте описание тех, кто так или иначе способен дать отпор Сородичам. Мы расширили возможности по созданию персонажей, относительно руководства «Вампиры: Маскарад. Классические правила», а также включили в книгу советы для рассказчика, которые помогут сделать игру разнообразнее и интереснее. Любому охотнику будет полезно ознакомиться с приёмами, описанными в этом дополнении, прежде чем начинать свой опасный путь, независимо от того, собирается он идти по нему один или в компании верных товарищей. Книга включает в себя шесть глав и приложение: Первая глава рассказывает о том, что значит быть охотником. Кто, в каких обстоятельствах и почему становится таковым, и на чью помощь он может рассчитывать. Вторая глава описывает процесс создания персонажа с точки зрения системы правил. Мы добавили несколько новых параметров, которые помогут охотникам бороться с надвигающейся ночью. Третья глава посвящена стратегии и тактике борьбы с Проклятыми. Подсказки, которые вы там найдёте, могут оказаться критичными для выживания. Четвёртая глава содержит сведения о таинственных Дарах — сверхъестественных силах, с обладателями которых порой могут столкнуться охотники (или даже заполучить эти силы себе). Пятая глава поведает обо всём, что нужно знать рассказчику, задумавшему провести игру. Шестая глава рассказывает об организациях, что сражаются в Мире Тьмы со скверной, о том, на что они способны, как в них вступить и какие достоинства и недостатки доступны их членам. И, наконец, приложение представит вашему вниманию несколько готовых к игре персонажей-охотников. Нашими заготовками одинаково легко могут воспользоваться как игроки, так и рассказчик. Внимание! Для игры требуется базовая Книга правил.
Ігрове поле для настільної рольової гри «Клинки у темряві». План найбільшого ярмарку міста у Самоцвітах. Відмінне місце для збирання чуток, зустрічей із приїжджими або крадіжки рідкостей. План місцевості надрукований на щільній банерній тканині. Це зручний та якісний аксесуар.
Спрощена версія знаменитого «Тераформування Марса», яка більше підійде для гри у сімейному колі чи з новачками. Це проста і недовга карткова гра. Настільна гра "Terraforming Mars: Ares Expedition" розроблена у 2021 році. Авторами виступили Сідні Енгельштейн, Нік Літтл та творець «Terraforming Mars» Якоб Фрюкселіус. Як і в класичній версії Терраформування Марса, гравці намагаються зробити Червону планету придатною для життя. Партія закінчується, коли рівень кисню сягає 14%, коли викладається 9 жетонів океанів, а температура перевищує 8 градусів за шкалою Цельсія. Гравці отримують переможні очки згідно з рейтингом тераформування, а також за свої жетони. Партія складається із раундів. Кожен раунд поділяється на 3 етапи. На кожному етапі гравці ходять одночасно. Планування Гравці одночасно вибирають по одній картці фази та кладуть їх обличчям униз. Не можна вибирати карту фази, вибрану у попередньому раунді. Розіграш Карти фаз відкриваються одразу. Гравці розігрують усі фази, які було обрано. Якщо якийсь гравець вибрав саме поточну фазу, він отримує бонус фази. Фаза розвитку. Гравці розігрують зелені карти з руки, заплативши їхню вартість. Фаза будівництва. Гравці розігрують сині або червоні картки з руки, заплативши їхню вартість. Фаза дій. Гравці активують дії на розіграних картах. Фаза виробництва. Розіграні картки приносять ресурси. Фаза досліджень. Гравці вибирають нові карти. Кінець раунду Гравці скидають зайві карти, якщо на руці їх більше ніж 10. Тераформування Марсу. Експедиція Арес – це ідеальний подарунок для всіх шанувальників космічних стратегій та комплексних карткових ігор. Вона динамічніша, ніж її предок, але при цьому дарує той же повний спектр емоцій і відчуттів першопрохідника, вченого та інженера, що підкорює червону планету!
Опинитися в сумній ситуації, коли ви з захопленням піднімаєтеся на круїзний лайнер в надії вдосталь насолодитися океанічною красою, а потрапляєте в епіцентр стихійного лиха, звичайно ж, не найкращий результат плавання. Але, добре, що морська безодня не поглинула вас, а все ж таки дала шанс і залишила в живих, викинувши з компанією інших мандрівників на безлюдний острів. Однак це виявилося лише початком пригод, адже ще треба якось втекти з цього непередбачуваного клаптика землі, де ось-ось розпочнеться сезон ураганів та штормів. Та й невідомо, що задумали проти вас інші гравці. У кооперативній настільній грі Робінзонада вам доведеться піти на всілякі хитрощі, шантаж, погрози та інші підстави, щоб встигнути втекти з безлюдного острова, поки природна стихія повторно не вирішила покінчити з вами або цього не зробили так звані союзники. Вперше гра Hellapagos з'явилася у 2017 році у Франції та стала популярною розвагою для вечірок, у 2018 році гра стала фіналістом конкурсу Lys Grand Public. А у 2020 році по всій країні шанувальники розкупили понад 67 000 екземплярів гри. До того ж настолка популяризувалась у телевізійних шоу та серіалах своєї батьківщини. Різномовні версії РобінзонАди швидко розлітаються по всьому світу. І ось настав час російської локалізації. Зустрічайте та спробуйте врятуватися! Настільна гра РобінзонАда – кооперативна розвага на виживання та блеф, призначена для 3-12 гравців. Проте врятуватися вдасться не всім і це залежить тільки від ваших хитрощів і хватки, здібності об'єднуватися в союзи, йти на шантаж, здирство і підлі підстави. Мета гри: покинути безлюдний острів до того моменту, як почнеться ураган. Інших варіантів для перемоги немає. Намагатися врятуватися ви будете за нереально простими та легкими правилами гри. Просто виживайте, як можете, ловіть рибу, будуйте плот, збирайте дощову воду. А може, ризикнете дістатися до уламків свого лайнера, щоб підібрати потрібні речі? Щоб вирушити в незвичайну пригоду, достатньо підготувати яскраві та привабливі компоненти гри. Починається гра, що перший гравець відкриває карту погоди. Далі під час партії гравці ходять по черзі і можуть зробити одну з таких дій: відправитися на риболовлю та наловити риби. Для цього є спеціальний мішечок із дерев'яними кульками, а ваш улов фіксується на маркері їжі; зайнятися збиранням води, що залежить від карти погоди. Якщо очікуються опади, то вам пощастить однозначно; відбудувати пліт. Однак спочатку вам потрібно відправитися в небезпечні джунглі за потрібним матеріалом. Тільки під час пошуків деревини ви можете бути вкушені змією. Дія також виконується шляхом випадково витягнутої кульки з мішечка. Кожен повністю готовий пліт може врятувати лише одного учасника пригоди; попливти на обшук уламків корабля. Це найпростіша дія. Вам достатньо взяти карту уламків із підставки собі на руку та використовувати її у подальшій грі у будь-який час. Такі карти бувають як постійної, так і тимчасової дії. Щойно гравці виконали по дії, між ними розподіляється по порції їжі та води. У разі коли ресурсів недостатньо на всіх, починається голосування. Так само слід робити, коли на всіх гравців не вистачає плотів. Під час голосування обов'язково варто враховувати користь того чи іншого гравця для вашої команди та чи гідний він їжі. Вигнані гравці отримують картку «Смерть» і гинуть від виснаження, якщо, звичайно, у них не залишилося особистих запасів їжі та води. Гра закінчується, коли: усі загинуть. І тут гравці програють повністю; ваш виграш забезпечений, якщо у вас залишилося достатньо плотів та ресурсів; починається ураган, і ви екстрено залишаєте острів. При цьому переможуть лише ті гравці, які змогли врятуватись. Відчайдушна, але весела боротьба за виживання в настільній грі РобінзонАда вимагає максимальної взаємодії між гравцями. Вам належить приймати дуже багато рішень, діяти спільно або тільки собі на благо. Адже власне життя – це найважливіший момент. До речі, під час голосування ви можете усіма можливими шляхами відстоювати свою користь для команди та спільної справи. Переконуйте словами, використовуйте зброю, викладайте всі аргументи. Купити настільну гру РобінзонАда варто тим, хто любить вести переговори, не позбавлений почуття гумору і прагне отримати від настолки максимум веселощів і незабутніх вражень.
Зустрічайте зимове оформлення настільної гри Ведмеді проти Дітей. Ведмеді проти Дітей - картковий хіт від творців гри Exploding Kittens, яка побила всі рекорди збору коштів на Кікстартері. Дивлячись на зовсім волохату коробку з-під гри та її нетривіальну назву, насамперед виникає думка: а що автори курили? Але після того, як ви ознайомитеся з компонентами, питання відпаде саме собою - тут використовувалося щось міцніше. Дитина-краб? Космічний лобстер? Тиранозаври із нунчаками? Повна нісенітниця, але вам це вже починає подобатися – вже дістали ігри з натягнутим сюжетом і нікому не потрібною передісторією. Ведмеді проти Дітей – звучить круто і оригінально! Дайте дві! Отже, ви - остання надія людства, яке ось-ось захопить армія карапузів і молокососів, котра давно плекала у своїх колисках плани про світове домінування. За всіма правилами військової справи вони атакуватимуть вас з моря, з повітря і з суші, збираючи загони з карт на столі. Слава богу, у них є слабке місце – доки їх не чіпати, вони не нападуть. Вашою зброєю проти дітей будуть поспіхом зібрані з різних частин монстри, у тому числі ведмеді. Грати в Ведмеді проти Дітей дуже просто – гравці отримують із загальної колоди по п'ять карток. Кожному гравцеві доступні три дії на вибір: + зіграти картку; + взяти картку із запасу; + почати провокацію дітей. Якщо на руці у вас є карти частин монстрів, вітаємо!, викладайте одну з них перед собою. Починаючи з голови, гравці будуть збирати тіло монстрів, включаючи ніжки, ручки, або те, що на них схоже. Ваші зібрані Франкенштейни можуть складатися з частин ведмедя, риби, взагалі незрозуміло чого – зшивайте їх разом, чим більше збереться монстр, тим сильнішим він буде. А голова, як головний орган, визначатиме, де може боротися монстр – під водою, у повітрі чи на землі. Якщо вам потрапила карта дитини, негайно покладіть її обличчям вниз в одну з колод армій - у вашого ворога поповнення! Коли ваші монстри підросли і набрали силу, настав час висуватися проти дітей-загарбників - гравець вибирає армію, проти якої всі гравці повинні боротися, і відкриває всі карти дітей цієї армії. Гравці підраховують силу дітей та порівнюють із силою своїх монстрів. Гравець, чий монстр виявився сильнішим за армію дітей, отримує всі їхні карти у вигляді трофею. На жаль, але в нерівному бою з карапузами гинуть всі монстри, що билися з ними, і не залежно від результату битви, вони всі йдуть у скидання. Але у ваших серцях назавжди залишиться привабливий лосось у неймовірно прекрасних трусах з рукою-бензопилою та суші-бобер у святковому ковпаку – їхній внесок у перемогу ви не забудете ніколи! Коли колоди запасу спорожніють, гравці підраховують усіх дітей, що їм вдалося перемогти і гравець, який виявився найрезультативнішим у битті немовлят, стає переможцем! Боїтеся, що біле хутро швидко забрудниться, тоді вам підійде коробочка з темним забарвленням у настільній грі Ведмеді проти Дітей. А повнолітнім гравцям варто обов'язково спробувати Ведмеді проти Дітей: Розпусне доповнення 18+.