Ігри для гіків

Настільні ігри для експертів

Експерт - це людина, яка зробила всі можливі помилки в дуже вузькій спеціальності. Прояви свою експертність у настолках!

Фільтр
?
?
?

Якщо не знайшлася гра – це зовсім не біда! Кубик може натиснути і відшукати!   Ось буває: ти затятий настільний гік, наполегливо стежиш за останніми новинками зі світу настільних ігор, захоплено дивишся репортажі з щорічної чотириденної міжнародної виставки-ярмарку настільних ігор Internationale Spiel сайт BoardGameGeek та бачиш її… Ту саму бажану коробку з останньою новинкою, яка вже прогриміла вибуховими емоціями гравців у всьому світі, а до України так і не встигла добратися. Або просто випадково натрапив десь на просторах інтернету на стару давно забуту всіма гру, яку дуже складно відшукати, але жах як хочеться пограти. Виникає питання: що ж робити? Куди тікати? Є відповідь: йдіть сюди, до нас в інтернет-магазин настільних ігор Кубик, де будь-яке ваше настільне бажання буде виконане як за помахом чарівної палички. Так-так, Кубик ще той чаклун! Спеціальна послуга "настільна гра на замовлення" для всіх, хто втратив надію, знайти заповітну настолочку переконає вас у тому, що хто шукає, той завжди знайде. У нас ви зможете замовити практично все що завгодно побажати вашій настільній душі. Традиційно почекати з моменту замовлення потрібно буде близько місяця, а якщо вам пощастить і шуканий "скарб" виявиться в наявності в офіційних дистриб'юторів в Україні, то загадане вами бажання здійсниться за 2-4 дні. І в найкоротший термін ви зможете розкласти на столі нові ігрові поля, відправити в бій найлютіші війська або вирушити на пошуки пригод у рідкісних виданнях настільних ігор. Спецслужбою на замовлення вже встигли скористатися більше 2000 наших відвідувачів, ніж залишилися незрівнянно задоволені! І ви також можете побалувати себе чи чимось новеньким, чи чимось раритетним! А щоб отримати бажану настільну гру, вам достатньо в коментарях замовлення вказати, яка гра, видання чи версія вас цікавить, а ми в свою чергу з вами зв'яжемося, щоб обговорити та уточнити деталі замовлення. Вас приємно здивують ціни та наші таємні здібності доставити і дати вам можливість придбати практично все з настільного світу! Ми виконаємо будь-яку вашу примху!

HIT
PRO
Є в наявності
 
1-4
14+
60'

51st State: Master Set - новое, расширенное издание игры 51st State, повествующее о бескомпромиссной  борьбе выживших после ядерного апокалипсиса людей (и не только). В этот мега-набор входит базовая игра 51-й штат (51st State) и два дополнения: Новая эра (New Era) и Зима (Winter). Важно отметить, что в расширенной игре игроки могут использовать только одно дополнение: либо Новую эру, либо Зиму.   В игре будут бороться четыре фракции: Федерация Аппалачи, Нью-Йорк, Союз мутантов, Гильдия торговцев. У всех есть сильные и слабые стороны, которые и будут определять основное направление действий игрока.   В начале игры игроки выбирают фракцию, берут все сопутствующие ей компоненты и получают несколько карт локаций из общей колоды. Затем начинается череда раундов, строго поделенных на фазы. В свой ход игрок может выполнить десять разных действий на выбор!   Ключевой компонент игры - карты локаций, островки жизни (школа, гараж, церковь), которые будут приносить игрокам ресурсы (бензин, оружие, стройматерилы, металлолом, рабочих), новые доступные действия и победные очки.   Чтобы карта локации вступила в игру, ее надо сыграть с руки. У игрока есть три варианта, как с ней поступить. Можно ее разграбить (raze) и получить единоразово трофеи (ресурсы, жетоны контактов), после чего карта уходит в сброс - место разрушено после нападения и не подлежит восстановлению. Можно заключить союз с новой локацией, подложив ее под лист фракции. Теперь ваши союзники будут приносить вам в каждом раунде ресурсы, но фактически они не входят в состав вашего мини-государства и не принесут победных очков. Третий способ - присоединить локацию, положив карту в свою игровую область.   Щоб розіграти карту одним із зазначених способів, гравець повинен витратити встановлену кількість жетонів контакту відповідного типу. Інші дії, доступні для гравця, дозволяють обмінювати один тип ресурсів на інші, витрачати ресурси отримання переможних очок, жетони контактів, отримання нових карт. Гравці виконують дії по черзі скільки завгодно разів, поки є ресурси та жетони для їх оплати.   Конфлікт між фракціями виявляється в тому, що гравці можуть грабувати локації опонентів. Також деякі карти дозволяють отримувати вигоду з чужих карт локацій, призначаючи на них своїх робітників.   Победные очки начисляются за добавление карт в свою игровую область и за активацию действий на картах, приносящих победные очки. Когда первый игрок набирает 25 очков, раунд доигрывается, и все игроки ведут финальный подсчет очков. Игрок, набравший наибольшее количество очков, становится победителем.   В игре также предусмотрен соло-режим. Один игрок будет играть с виртуальным противником, выполняя те же действия, но с некоторыми изменениями.   Игра 51st State: Master Set довольно сложна в освоении, а ее механика в первую очередь понравится фанатам хардкорных игр. Десять действий на выбор, возможность выполнять действия, указанные на разыгранных картах, большой уровень взаимодействия между игроками, уникальные возможности различных фракций - все это и многое другое обеспечивает игре огромную реиграбельность и делает каждую партию уникальной, заставляя игроков искать все новые и новые способы достижения победы.

HIT
PRO
Під замовлення
 
1-4
14+
60'

51st State: Master Set - новое, расширенное издание игры 51st State, повествующее о бескомпромиссной  борьбе выживших после ядерного апокалипсиса людей (и не только). В этот мега-набор входит базовая игра 51-й штат (51st State) и два дополнения: Новая эра (New Era) и Зима (Winter). Важно отметить, что в расширенной игре игроки могут использовать только одно дополнение: либо Новую эру, либо Зиму.   В игре будут бороться четыре фракции: Федерация Аппалачи, Нью-Йорк, Союз мутантов, Гильдия торговцев. У всех есть сильные и слабые стороны, которые и будут определять основное направление действий игрока.   В начале игры игроки выбирают фракцию, берут все сопутствующие ей компоненты и получают несколько карт локаций из общей колоды. Затем начинается череда раундов, строго поделенных на фазы. В свой ход игрок может выполнить десять разных действий на выбор!   Ключевой компонент игры - карты локаций, островки жизни (школа, гараж, церковь), которые будут приносить игрокам ресурсы (бензин, оружие, стройматерилы, металлолом, рабочих), новые доступные действия и победные очки.   Чтобы карта локации вступила в игру, ее надо сыграть с руки. У игрока есть три варианта, как с ней поступить. Можно ее разграбить (raze) и получить единоразово трофеи (ресурсы, жетоны контактов), после чего карта уходит в сброс - место разрушено после нападения и не подлежит восстановлению. Можно заключить союз с новой локацией, подложив ее под лист фракции. Теперь ваши союзники будут приносить вам в каждом раунде ресурсы, но фактически они не входят в состав вашего мини-государства и не принесут победных очков. Третий способ - присоединить локацию, положив карту в свою игровую область.   Чтобы разыграть карту одним из указанных способов, игрок должен потратить установленное количество жетонов контакта соответствующего типа. Другие действия, доступные для игрока, позволяют обменивать один тип ресурсов на другие, тратить ресурсы на получение победных очков, жетоны контактов, получение новых карт. Игроки выполняют действия по очереди сколько угодно раз, пока есть ресурсы и жетоны для их оплаты.   Конфликт между фракциями выражается в том, что игроки могут грабить локации оппонентов. Также некоторые карты позволяют получать выгоду с чужих карт локаций, назначая на них своих рабочих.   Победные очки начисляются за добавление карт в свою игровую область и за активацию действий на картах, приносящих победные очки. Когда первый игрок набирает 25 очков, раунд доигрывается, и все игроки ведут финальный подсчет очков. Игрок, набравший наибольшее количество очков, становится победителем.   В игре также предусмотрен соло-режим. Один игрок будет играть с виртуальным противником, выполняя те же действия, но с некоторыми изменениями.   Игра 51st State: Master Set довольно сложна в освоении, а ее механика в первую очередь понравится фанатам хардкорных игр. Десять действий на выбор, возможность выполнять действия, указанные на разыгранных картах, большой уровень взаимодействия между игроками, уникальные возможности различных фракций - все это и многое другое обеспечивает игре огромную реиграбельность и делает каждую партию уникальной, заставляя игроков искать все новые и новые способы достижения победы.

FREE
HIT
PRO
Є в наявності
1260 грн
2
10+
30'

7 Wonders: Duel - це нова, повноцінна та незалежна гра з серії 7 Wonders, призначена лише для двох гравців.   Звичайно, у початковій грі 7 Wonders передбачені правила для двох гравців, але вони дуже умовні, оскільки там є віртуальний третій гравець, за якого гравці будуть розігрувати карти. Такий формат абсолютно штучний і не передає всієї витонченості та глибини механіки цієї геніальної гри.   Тому автор Антуан Бауза спільно з іншим метром настільних ігор Бруно Каталой (Кіклади, Тіні над Камелотом, П'ять племен) створили повноцінну дуельну версію гри 7 Wonders, щоб двоє гравців могли насолодитися цією чудовою грою, використовуючи всі її можливості та схеми.   Ігровий процес у грі 7 Wonders: Duel поділений на три раунди, званих епохами. Кожна епоха представлена ​​своєю колодою карт, які зображають різні будівлі та споруди, які гравці будуватимуть у своєму місті. Це можуть бути будівлі виробничого значення (лісопилки, рудні шахти), військового (стайні, казарми), громадського (бані, муніципалітет), наукового (університет, аптека), торгового (ринок, порт). Карти виробництва дають ресурси, торгові дають монети, громадські – переможні очки.   На початку гри кожен гравець отримує цілих 4 дива світу, серед яких уже такі знайомі Піраміди та Колос Родоський, а також нові: Апієва дорога, Сфінкс та інші.   Карти кожної епохи тасуються і викладаються особливим чином на стіл, чергуючи карти відкриті (сорочкою вниз) і закриті (сорочкою вгору). Викладені карти частково лежать одна на одній, тому для гравців доступні лише ті, які лежать поверх усіх інших.   Кожен гравець у свій хід бере одну карту зі столу і може її або покласти в свою ігрову область або побудувати за її рахунок Чудо світу і отримати його ефекти (монети, переможні окуляри, додатковий перебіг). Але карту недостатньо просто зіграти, її ще треба сплатити або ресурсами (дерево, камінь, скло, монети), або вже мати необхідну споруду. Наприклад, для безкоштовного будівництва храму потрібен уже збудований вівтар, якщо його немає, то треба заплатити ресурсами: деревом та папірусом.   До перемоги в грі 7 Чудес Світу: Дуель можна прийти 3 шляхами: військовим, науковим і політичним. Військова чи наукова перемога може відбутися будь-якої миті гри та завершити її достроково. Якщо до кінця третьої епохи переможця не визначено, то виграш присуджується за політичною перевагою - набраним переможним очкам.   Червоні військові карти та деякі Чудеса світу дають гравцеві значки щитів. Кожен отриманий значок переміщує фішку конфлікту спеціальному треку ігрового поля у бік противника. Це символізує, що війська гравця стали сильнішими і просунулися до столиці противника для її захоплення. Коли фішка досягає кінця треку супротивника, гра миттєво закінчується – війська гравця захопили ворожу столицю.   Зелені наукові карти дають гравцеві значки різних приладів (ваги, колесо, виска). Щойно гравець збирає шість різних символів на своїх зелених картах, він одразу перемагає - його держава значно випередила супротивника у науковому розвитку.   Крім описаних ключових механік, у грі 7 Wonders: Duel присутні карти гільдій, що дають особливі бонуси в кінці гри, гравці можуть торгувати один з одним ресурсами, скидати карти, що не сподобалися, за монети . Все це разом дає відмінну, збалансовану і продуману до дрібниць гру, яка щоразу даруватиме гравцям захоплюючі та унікальні партії!

FREE
HIT
PRO
Очікується
1250 грн
1-5
10+
45'

BattleCON: Devastation of Indines - карточная настольная игра, воспроизводящая классические дуэльные файтинги, в которые вы наверняка играли на компьютерах или видео-приставках. Как и в файтингах, вы будете перемещаться вперед-назад, проводить атаки, снижать уровень жизни противника. Проведение атак путем разыгрывания карт делает игру более стратегичной, позволяя игроку заранее планировать действия своего будущего хода.   Игра BattleCON: Devastation of Indines несмотря на кажущуюся сложность (большой буклет правил, множество игровых понятий и нюансов), достаточно проста по своей сути. Как и в компьютерных файтингах, с каждым новым боем вы будете все лучше узнавать принципы и механики игры, и, играя одним и тем же персонажем, вы будете постепенно раскрывать весь его боевой потенциал. Более того, авторы игры вам даже немного помогли - 30 персонажей набора условно поделены на группы по сложности, то есть для новичков предусмотрены герои с легкими свойствами, а для опытных игроков более сложные в игровом плане персонажи.   В начале участники выбирают одного из 30 персонажей и берут соответствующую карту, где указаны уникальные свойства выбранного героя. Одни хороши в ближнем бою, другие сильны в контратаках, кто-то бьет издалека. Многие персонажи могут призывать фамильяров, ставить ловушки, барьеры. Эти и другие особые способности выражаются специальными жетонами, разыгрываемыми в разные этапы игры.   Затем формируется колода боевых приемов персонажа. Она состоит из 6 карт основных ударов, одинаковых для всех (strike, dash, drive, grasp, burst, shot) и карт стилей, формирующих неповторимый стиль драки каждого бойца.   Каждый бой в BattleCON: Devastation of Indines состоит из 15 раундов-битов (beat). В каждом раунде участники одновременно выбирают с руки пару карт база-стиль и открывают их. Каждая из двух карт определяет приоритетность нанесения ударов (priority), дальность (range) удара и его силу (power). Также на картах указаны особые эффекты, которые могут срабатывать на определенном этапе схватки.   Схватка в раунде поделена на четкие этапы: в начале раунда, до активации, при ударе, при получении урона, в конце раунда. Проходя этап за этапом, игроки будут перемещать фишки своих персонажей вдоль линии боя, увеличивать силу своего удара сверх указанной на картах, уменьшать силу соперника и много другого. Когда наносится удар и никакой эффект не может его отменить, противник получает столько ранений, насколько был сильным удар. Любой незаблокированный удар может оглушить соперника (stun), лишая его возможности нанести ответный удар. Изменение уровня жизни персонажа отслеживается на специальном циферблате.   Разыгранная пара карт остается перед игроком в течении 2 раундов, после чего снова возвращается в руку и доступна для использования. В сбросе всегда по две пары карт, поэтому игроки могут предугадывать действия соперника, исходя из оставшихся у него на руках карт и сложившейся ситуации на ринге. Видеть намерения противника и подбирать наилучший удар - это и есть стратегическое планирование, на котором построена карточная игра BattleCON.   В бою побеждает тот, кто первым сумеет снизить до нуля жизнь соперника. Как и в большинстве файтингов, победитель в Devastation of Indines определяется по результатам трех боев.   Но и на этом игра Devastation of Indines не заканчивается. В дуэльном варианте игроки могут использовать карты арен - локаций, где будет происходить бой. Каждая локация диктует свои уникальные эффекты, которые игроки должны выполнять в течении игры. Правилами предусмотрены и другие игровые режимы кроме дуэльного: кооперативное прохождение подземелья и сценарии для одного игрока описаны в специальных правилах BattleQUEST Dungeon, есть режимы 2 игрока против 1 и 3 против 1.   Как видим, игра BattleCON это фактически несколько игр в одной коробке и игрокам, двоим или команде, предстоит провести немало партий, чтобы открыть для себя все ее возможности!

PRO
Під замовлення
 
2-4
14+
120'

У "Brass: Бірмінгем" гравцям випаде шанс взяти участь у найважливішій події з історії Англії. складний шлях до становлення тією наддержавою, якою вона є сьогодні, йдеться про Промислову Революцію. Паровий двигун, механічні ткацькі верстати, перехід від мануфактурного до фабричного способу виробництва. Місце подій: Уест-Мідлендс та його околиці. Час подій: часовий період від 1770 до 1870 року. Вам і вашим друзям доведеться спробувати себе в ролі підприємців-новаторів, які прагнуть створити стан в нелегкий час переходу країни від аграрного до промислового ладу. Гравцям належить будувати свої індустріальні імперії, прокладати шляхи постачання по суші та воді, зводити фабрики та шахти, модернізувати підприємства, засновувати нові шахти та броварні. Одна ігрова партія проходить крізь дві епохи: епоха каналів у 1770–1830, і епоха залізниць у 1830–1870. Перемогу отримає підприємець, чиї дії принесли йому найбільшу кількість переможних очок після завершення епохи залізниць. Наприкінці кожної епохи гравці-підприємці отримуватимуть переможні очки за жетони сполучення та перевернуті жетони підприємств. Кількість раундів у кожній епосі регламентується кількістю гравців. Активний гравець у свій хід може здійснювати такі дії: Будівництво підприємств. Оплата за цей процес відбувається вугіллям або залізом. Модернізація. Чим досконаліше обладнання підприємства, чим краще навчені його співробітники, тим більший обсяг вироблених товарів, і тим вища якість таких товарів. Модернізовані за останнім словом техніки підприємства приносять більше доходу та переможних очок. Розвиток шляхів постачання. Будь-який досвідчений виробник знає, що саме по собі обладнання заводу та його персонал не гарантують значного прибутку, навіть працюючи в три зміни. А ось підприємства зі складною, розвиненою інфраструктурою, підприємства, подача сировини на які відбувається швидко, чітко та стабільно, а велика кількість укладених заздалегідь контрактів на продаж готової продукції гарантує значний фінансовий потік, такі підприємства при належному нагляді принесуть мільйони. /> Продаж виробленої продукції. А ось цей показник суворо прив'язаний до попередніх. Чим більше у вас фабрик, чим вони потужніші, і чим краще організований на них виробничий процес, тим більше товару для реалізації вам буде доступно. Отримання грошей як позика. Вам доступна позичка. Реалізована вона таким чином: ви знижуєте свій рівень доходу, поміщаючи маркер доходу на 1, 2 або 3 рівні тому, а натомість банк вам виділить 10, 20, або 30 грошових одиниць відповідно. Отже, колони густого диму підпирають небеса матінки-Англії. Настає новий час, час можливостей, час праці, час нової еліти. Ви готові до цього часу, сер? Робітники чекають на ваші вказівки.   Брас. Бірмінгем є сиквелом настільної гри Брасс. Ланкашир з новими механіками, компонентами та більш динамічним ігровим процесом.

FREE
HIT
PRO
Є в наявності
2050 грн
2-4
14+
120'

В "Brass: Бірмінгем" гравцям випаде шанс взяти участь у найважливішій події з історії Англії. складний шлях до становлення тією наддержавою, якою вона є сьогодні, йдеться про Промислову Революцію. Паровий двигун, механічні ткацькі верстати, перехід від мануфактурного до фабричного способу виробництва. Місце подій: Уест-Мідлендс та його околиці. Час подій: часовий період від 1770 до 1870 року. Вам і вашим друзям доведеться спробувати себе в ролі підприємців-новаторів, які прагнуть створити стан в нелегкий час переходу країни від аграрного до промислового ладу. Гравцям належить будувати свої індустріальні імперії, прокладати шляхи постачання по суші та воді, зводити фабрики та шахти, модернізувати підприємства, засновувати нові шахти та броварні. Одна ігрова партія проходить крізь дві епохи: епоха каналів у 1770–1830, і епоха залізниць у 1830–1870. Перемогу отримає підприємець, чиї дії принесли йому найбільшу кількість переможних очок після завершення епохи залізниць. Наприкінці кожної епохи гравці-підприємці отримуватимуть переможні очки за жетони сполучення та перевернуті жетони підприємств. Кількість раундів у кожній епосі регламентується кількістю гравців. Активний гравець у свій хід може здійснювати такі дії: Будівництво підприємств. Оплата за цей процес відбувається вугіллям або залізом. Модернізація. Чим досконаліше обладнання підприємства, чим краще навчені його співробітники, тим більший обсяг вироблених товарів, і тим вища якість таких товарів. Модернізовані за останнім словом техніки підприємства приносять більше доходу та переможних очок. Розвиток шляхів постачання. Будь-який досвідчений виробник знає, що саме по собі обладнання заводу та його персонал не гарантують значного прибутку, навіть працюючи в три зміни. А ось підприємства зі складною, розвиненою інфраструктурою, підприємства, подача сировини на які відбувається швидко, чітко та стабільно, а велика кількість укладених заздалегідь контрактів на продаж готової продукції гарантує значний фінансовий потік, такі підприємства при належному нагляді принесуть мільйони. /> Продаж виробленої продукції. А ось цей показник суворо прив'язаний до попередніх. Чим більше у вас фабрик, чим вони потужніші, і чим краще організований на них виробничий процес, тим більше товару для реалізації вам буде доступно. Отримання грошей як позика. Вам доступна позичка. Реалізована вона таким чином: ви знижуєте свій рівень доходу, поміщаючи маркер доходу на 1, 2 або 3 рівні тому, а замість цього банк вам виділить 10, 20, або 30 грошових одиниць відповідно. Отже, колони густого диму підпирають небеса матінки-Англії. Настає новий час, час можливостей, час праці, час нової еліти. Ви готові до цього часу, сер? Робітники чекають на ваші вказівки.   Брас. Бірмінгем є сиквелом настільної гри Брасс. Ланкашир з новими механіками, компонентами та більш динамічним ігровим процесом.  

FREE
HIT
PRO
Очікується
2550 грн
2-4
14+
120'

"Brass: Ланкашир" це перевидання економічної стратегії "Brass". Оригінальна "Brass" здобула перемогу на конкурсах do Ano"і "Meeple’s Choice"у 2007 році.Надалі вона неодноразово ставала номінантом цілого ряду виставок і фестивалів, присвячених настільним іграм.І тепер, пройшовши довгий шлях, зазнавши значних змін в ігор , "Brass" перетворилася на "Brass: Ланкашир". У цій чудовій і продуманій грі ми перенесемося до дощової, похмурої Англії, до графства Ланкашир, що лежить біля берегів суворого Ірландського моря. XVIII-XIX ст. Бавовняний та вугільний бум. Час змін, потрясінь та час величезних можливостей. Вам і вашим друзям доведеться осідлати хвилю майбутніх змін, і вміло користуючись прогресом, прославитися як отців-засновників великих промислових імперій. На шляху до багатства та величі гравцям належить засновувати порти, розробляти шахти, створювати текстильні фабрики та ливарні заводи, виробляти та продавати товари, і звичайно розвивати транспортну мережу для доступу до нових ринків. Ігрову сесію поділено на дві епохи. Перша епоха – Епоха Каналів, друга – Епоха Залізниць. Епохи, своєю чергою, поділені на раунди. Активний гравець у фазу ходу може здійснити дві з п'яти можливих операцій. Список таких операцій: Побудова. Гравець може будувати ті чи інші підприємства, сплативши певну кількість ресурсів для будівництва. Повідомлення. Організація складної інфраструктури, в яку включені водні та сухопутні лінії постачання. Модернізація. Промислова Революція не стоїть на місці. Настав золотий час для винахідників та винаходів. Зрозуміло, це могло не торкнутися великих промислових магнатів. У вас є можливість покращувати ваші будови, дозволяючи таким чином їм заробити для вас ще більше ресурсів та переможних очок. Продаж. Адже ви будували фабрики і заводи не просто так, правда? Продаж зробленого вами добра принесе вам гроші, і дозволить наблизитися до перемоги. Взяття позички. Банки теж дуже зацікавлені у прибутку, і цілком готові надати свої послуги успішним підприємцям, справедливо очікуючи від них стрімкого збагачення. Для реалізації кожної з вищеописаних дій гравці скидають одну або кілька карток з руки. По завершенню ходу, гравець добирає карти з колоди доти, доки у нього на руках не залишиться вісім карт. Наприкінці раунду відбувається формування черговості ходів гравців. Чим менше гравець витратив грошей у попередньому ході, тим раніше він ходитиме у поточному. Також гравці взаємодіють із Банком. При позитивному рівні доходу гравці одержують гроші з Банку, при негативному – або сплачують штраф, або якщо коштів для оплати штрафу не залишилося, доведеться продати одне з підприємств або позбудеться частини переможних очок. "Brass: Ланкашир" – чудова та ретельно продумана економічна стратегія. Справжній делікатес для гурманів вишуканих інтелектуальних розваг. 

FREE
HIT
PRO
Очікується
2399 грн
2-6
14+
120'

У 3050 році справжні спадкоємці втраченої Star League виходять з глибин далекої Periphery і йдуть углиб сваряться Successor States. Коли джаггернаут по світу Inner Sphere, Лорди Будинків борються, щоб зміцнити свою оборону і винайти якийсь спосіб зупинити загарбників. Спис клану спрямований прямо в серце зайнятих людством світів.   Чи володієте ви необхідними сміливістю, тактичним мисленням і мужністю, щоб перемогти воїнів, навченихз перемагати з самого родження? Або ви підтримаєте мрію Керинського ?   Набір The Clan Invasion додасть до вашого арсеналу п'ять популярних кланових хутр, у тому числі і оригінальний Timber Wolf (Mad Cat). Він також буде включати безліч допоміжних матеріалів, правила, необхідні для гри за доповненими правилами, все нові карти і багато іншого.

FREE
PRO
ДОП
Очікується
1899 грн
2-6
14+
120'

"Навіть добре споряджені та обмундировані, наземні війська являють собою жалюгідне видовище, коли виступають проти атакуючого хутра", У. Кейт, "Битва"   Battletech: A Game of Armored Combat" набір для двох гравців, що дозволяє долучитися до давнього та славного всесвіту "Battletech". Цей всесвіт у всіх яскравих фарбах показує нам альтернативний шлях розвитку цивілізації. Замість розробки танків і літаків, у гонці озброєнь наддержави змагалися створенням величезних бойових механізмів. На жаль, навіть вийшовши в космос, і освоївши міжзоряні перельоти, людство не змогло вижити чвари і стати єдиним.   Зоряна Ліга, що об'єднала всі галактичні мегадержави на зорі Зоряної Експансії, розпалася, не витримавши постійних конфліктів. Щоб уникнути страшної за масштабами та територіального охоплення громадянської війни, генерал Керенський, який очолює війська Ліги, зібрав під своїм керівництвом безліч солдатів. Він міг би стати одним із лідерів нової формації світоустрою, вступи він у війну за владу, але мудрий генерал вирішив вчинити інакше. Керенський і всі, хто пішов за ним, ступили на борт міжзоряних кораблів. На довгі сотні років добровільні вигнанці залишили простір Внутрішньої Сфери.   Військові лідери колишньої Ліги, що залишилися, організували нові суспільства і мілітаристські союзи, що надалі отримали назви Великих Будинків Внутрішньої Сфери Людства. І під світлом далеких сонців запанувало Нове Середньовіччя, де у ролі феодалів виступали пілоти бойових роботів. Армійська аристократія успадкувала величезні бойові машини і була першим і єдиним аргументом у військових конфліктах світових сил. Ці зарозумілі чоловіки та жінки – пілоти "батлмехов", багатотонних крокуючих гарматних платформ.   По суті кожен з пілотів є таким собі оператором мініатюрної атомної електростанції, яка прихована під товстими пластинами броні в корпусі хутра, адже щоб хоча б привести в рух механічне чудовисько, розміром з п'ятиповерховий будинок, потрібні енергії прорви. Але цінність є не тільки бойовими машинами. Десятиліття завзятих тренувань потрібні, щоб освоїти управління титанами війни, а технічні навички самого пересічного пілота настільки високі, що за наявності запчастин та потрібного обладнання такий пілот може власноруч повноцінно обслуговувати свою машину.   Події гри беруть початок з того моменту, коли воїни Керенського, які називають себе Людьми Кланов, вторгаються у Внутрішню Сферу Людства з метою відновлення Зоряної Ліги. Зрозуміло, спадкова аристократія Будинків проти такого результату і галактика тоне у вогні винищувальної війни.   У цьому наборі на вас чекають 8 мініатюр батлмехів Великих Будинків Сфери. До мініатюр додаються технічні листи та картки пілотів, а також гексагональне ігрове поле, на якому і розігруватимуться битви. Кожен із ваших бойових роботів може нести велику кількість різноманітних гарматних комплексів та систем. Ігрова вартість та доступність таких речей досягається не звичними абстрактними окулярами цінності, а цілком конкретною вагою: кожна гармата, кожна пластина броні, кожен цинк патронів та касета ракет мають показник ваги в тоннах. Кожна бойова машина може нести від двадцяти до ста тонн обладнання залежно від класу та модифікації.   Гравці вільні комплектувати свої війська за власним бажанням, і єдиним обмеженням є верхня планка ваги хутра. Різноманітність зброї, а також широкий діапазон різнопланових специфічних бойових машин створять для вас унікальні тактичні можливості на полі бою, дозволяючи обрати один із безлічі можливих шляхів перемоги. А пілоти доповнять індивідуальність ваших військ. Збирайте війська, Командувач. Ворог біля порога. І так, він сильний і налаштований на перемогу. Але не сумнівайтеся у своїх силах, адже з вами в бій підуть вірні васали. Вирішіть долю Людства разом з "Battletech: A Game of Armored Combat".      

FREE
HIT
PRO
Очікується
1695 грн
2-5
13+
60'

Наше звичне існування неможливо собі уявити без глобальної економіки. На наших ринках можна придбати не тільки вітчизняні, а й закордонні товари. СНД часом змушені замовляти для своїх машин фірмові запчастини з Європи і навіть Америки.Все це - фасад світової економіки.А за таким фасадом - чарівні глобальні процеси, цілий світ грошей, цінних паперів, акцій, облігацій, інформації, котирувань, курсів валют. ; Загалом – Біржа! Настільна економічна стратегія "Біржа" надасть вам унікальну можливість відчути себе в ролі великого брокера, справжнього диригента фінансових потоків та провісника майбутніх цінових змін. Кількість ігрових раундів визначається кількістю гравців. Кожен із раундів ділиться на шість фаз: інформація, пропозиція, попит, дія, продаж, зміна вартості. Розглянемо детально кожну таку фазу. Фаза Інформації. У цій фазі до вас потрапляють інсайдерські дані з різних джерел. Гравець таємно бере 1 картку компанії 1 картку прогнозованої зміни цін. Ці картки розміщуються в "портфель" гравця на персональному планшеті. Ще 2 таких карти викладаються поруч відкрито. Частина інформації відома вам, частина – вашим конкурентам. Про цілу картину можна тільки здогадуватися. Фаза Пропозиції. У рамках цієї фази карти з ринкової колоди розміщуються в пакетах акцій. Гравець отримує 2 карти ринку і розміщує їх у пакетах акцій. Причому одна карта залишається закритою, а інша – відкривається. Фаза Попиту. У цій фазі гравці торгуються за володіння певними акціями. Для проведення таких торгів гравці виставляють фішки на поділ калькуляторів (які теж є на персональних планшетах). Гравці, які перемогли в таких торгах, оплачують ставки і отримують у розпорядження куплені акційні пакети. Але слід пам'ятати, що торги – процес складний та різнобічний. Як наслідок, крім заповітних акцій до вас можуть потрапити картки дій та картки торгових зборів, які вам належить сплатити окремо. Фаза Дії. У цій фазі гравці за допомогою спеціальних карт здійснюють вплив на ринок, вносячи свій внесок у зростання або падіння цін на акції. Фаза Продажу. Тут все просто: у цій фазі ми можете продати будь-яку кількість ваших акцій за встановленою ціною. Фаза Зміни вартості. Тут у хід йде важка артилерія – карти компаній та прогнозів. Серцебиття та дихання ринку. Сувора еволюція з прикладу суворих чисел. Якщо в дикій природі всі особи одного виду вмирають, вид перестає існувати. Так і в економіці: якщо вартість акцій компанії падає до нульової позначки, кампанія оголошується банкрутом, а її акції вилучаються з активів усіх гравців і вирушають на скидання, тоді як компанія перестає існувати. Але бувають також протилежні випадки, коли акції в ціні просто злітають до небес. Тоді гравці, які володіють такими акціями, отримують подвійний дохід. Догравши останній раунд, гравці відкривають усі карти акцій, які не встигли піти з молотка. Гравці, які сконцентрували найбільшу кількість акцій тих чи інших компаній, стають мажоритарними акціонерами таких компаній, і отримують по 10000 доларів за таку пайову участь. Далі вважаються решта зароблених грошей. Найбагатший із гравців отримує заслужену перемогу та звання найуспішнішого брокера Біржі! "Біржаrdquo; – нескладна, але дуже захоплююча економічна стратегія, що ідеально підходить для сімейного дозвілля або дружніх посиденьок. Крім захоплюючого ігрового процесу, де є місце торгам, прогнозам та старому доброму блефу, гра може похвалитися дуже приємним та стильним оформленням.

FREE
PRO
Очікується
1175 грн
2-4
14+
60'

  Вампіри: Маскарад – Спадщина (Vampire The Masquerade Heritage) – семивікова кланова війна!     Альтернативна Середньовічна Європа – темний світ, де монстри правлять політичними справами, плетуть інтриги і повертають події у потрібне русло смертним монархам. Проходячи по лінії крові, вплутуючи в безстрашні битви і оголюючи свої ікла в потрібний момент, гравцям доведеться прожити 700 років у ролі вампірів. Початок сходження кланів бере в 1300, а закінчиться на зорі наступного міленіуму – у 2000 році. Чим обернеться багатовікова боротьба? Це покаже унікальна та захоплююча настільна гра Вампіри: Маскарад -ndash; Спадщина (Vampire The Masquerade Heritage). Настілка являє собою ремейк відомої рольової гри Вампіри: Маскарад. Але, з грандіозними відмінностями у механіках. У виданні вампіри: Маскарад – Спадщина закладена стратегічний режим змагання з головною механікою, як це вже видно з назви, – спадщина. Несхожі одна на одну партії та величезна кампанія з 7 розділів, які виливаються у 21 гру, занурять вас в атмосферний ігровий світ та подарують незабутні враження від процесу кривавого протистояння.   Від рекрутингу до виснаження: вся історія твого клану   Отже, в настільній грі Вампіри: Маскарад – Спадщина гравці стають лідерами вампірських кланів, які вони мають розвивати протягом кожної окремої партії. Усього одна гра триває 30-40 хвилин, запрошуючи до кривавих подій 2-4 гравців від 14 років. Як і належить, для правильного розвитку котерії шлях сходження варто починати з відбору вампірів-новобранців, вступати в суперництво з іншими кланами, при цьому робити зручнішу розстановку сил і активно впливати на події, що відбуваються в ігровому світі. Під час кампанії гравцям будуть поступово відкриватися нові компоненти, вони наклеюватимуть наклейки, а досягнуті результати, безсумнівно, зберігаються і успадковуються в подальших партіях. Проста підготовка до початку партії залежить від сценарію, обраного гравцями клану та отримання карт, пам'яток та жетонів. У самому верху ігрової зони знаходиться карта вашого лідера з жетонами влади і дару. Відібравши на руку вказані з карти лідера необхідні для початку гри інтриги, гравці замішують інші карти в персональні колоди. Тепер кожен готовий розвивати свої лінії крові, для чого гравці ходять по черзі і проводять свій хід через дві фази: Рекрутування полягає в наймі нових персонажів, звернення їх до вампірів і додавання до своєї лінії крові. Для цього потрібно вибрати персонажа з черги, при необхідності оплатити його вартість, помістити у свою лінію крові із застосуванням здібності, внаслідок чого впливатиме на 3 поля бою. Чим більше ви набиратимете в свій клан під час проходження кампанії новонавернених вампірів, тим більше ваша лінія крові виглядатиме як піраміда.   Після закінчення певної кількості раундів в кінці кожної окремої партії відбувається розподіл карт подій виходячи з вампірів з відповідними атрибутами по лінії крові. Провівши підрахунок очок переможців за бойові ситуації на полях, отримані жетони влади і дару, визначається переможець, а саме, гравець з найбільшою кількістю очок. При цьому врахуйте, якщо ваші вампіри встигли набратися поганої слави, то за неї окуляри не додаються, а навпаки, забираються. Також вампіри в торпорі не входять у лінію крові, не приносять і не забирають переможні окуляри.       Настільна гра Вампіри: Маскарад – Спадщина – це захоплююча стратегія з механікою легасі та режимом змагання, яка наповнена непередбачуваними подіями і відрізняється підвищеною реграбельністю. Привабливий світ кривавих подій, вампірських драм та взаємин із людством не дасть вам розслабитись ні на секунду. Купити настільну гру Вампіри: Маскарад – Спадщина стоїть шанувальникам серйозних атмосферних стратегій, любителям вампірських саг, які бажають пізнати структуру та ієрархію кривавих кланів, і всім, хто віддає перевагу механіці спадщини. Навчитеся жити у світі кровопивців і задайте свої правила співіснування!

FREE
HIT
PRO
Очікується
3340 грн

Ігри для гіків

Кожна людина є експертом в якійсь певній темі і постійно розвивається і удосконалюється в ній. Він із задоволенням і радістю присвячує час підвищенню своєї экспертности, вивчає правила, розробляє нові стратегії і шукає нові методи і способи, експериментуючи і покращуючи свої знання в певній ніші.

Інтернет-магазин Кубик піклуватися про те, щоб експертів в настільних іграх стало більше, а рівень професіоналізму в рішенні квестов і розвитку стратегій - вище. Представляємо підбірку настолок Для експертів з базовими версіями і доповненнями, зібраними в тематичні серії по жанрах.

Якщо раніше настільні ігри були одноманітні, то зараз треба виробляти власні стратегії і тактики, розгадувати загадки, застосовувати логіку або шукати асоціації.

Ігри для експертів різняться тематиками, жанрами і типами, і ви обов'язково зможете серед них знайти потрібний для себе варіант гри :

  • якщо ви почуваєте себе, як риба у воді, в період постапокаліпсису і вам близькі за духом гри на виживання, а поряд є вірна команда соратників, то базова гра 51-й штат - Основний набір (51st State: Master Set) і XСОМ. Настільна гра (XCOM: The Board Game) з доповненнями допоможуть реалізувати план із порятунку людства;
  • всесвіт настолки Гра престолів (2-е видання) (A Game of Thrones : (2nd Edition)) з усіма раніше випущеними доповненнями – мрія любителя фентезі. Битви, інтриги, а перемагає той, хто контролює все!
  • там, де галактичні війни і авторські мири сходяться воєдино, фантастика виявляється на межі реальності. Настільні ігри Зоряні війни Армада (Star Wars : Armada) і Захисники галактики (Galaxy Defenders) захоплюють в міжгалактичні битви і епічні баталії у всесвіті;
  • все більше популярні настільні ігри з колодостроительной механікою: фантастична гра Легендарні бої: Світляк (Legendary Encounters : A Firefly Deck Building Game) з розширеннями з декількох сценаріїв і кооперативу, і старий, гучна своїм успіхом Домініон Друга редакція (Dominion) з різними сюжетами схожі на карткові ігри, але учасники будують свою колоду поступово;
  • ролева гра в жанрі фентезі Підземелля і дракони : Книга майстра (Dungeons & Dragons: Master's Guide (5th Edition)) – жива класика з незліченною кількістю фанатів. В ході гри гравці повинні уникнути пасток і битися з чудовиськами для того, щоб виконати місію. Гра практично нескінченна і можна роками насолоджуватися пригодами досліджуючи світ;
  • для профі в історії ідеально підійде настільна гра економіко-стратегічного розвитку ранньої цивілізації Крізь віки: Нова історія цивілізації (Through the Ages : A New Story of Civilization).
  • для майбутніх експертів у сфері живлення і ресторанного бізнесу Фастфуд магнат (Food Chain Magnate) – складна, стратегічна гра для побудови бізнесу. Ви на собі спробуєте, що означає управляти людськими ресурсами і скільки треба зусиль, щоб побудувати успішну мережу швидкого харчування.

Світ настільних ігор яскравий і багатогранний, що може бути не лише розвагою, але і можливістю прокачати свої навички і экспертность. Осмілюйтеся!

Купити настільні ігри в Харкові і Україні можна, скориставшись "Купити в один клик", оформивши замовлення на сайті написавши нам в Viber, у Телеграм чи зателефонувавши (057) 756-91-87 чи (050) 601-60-43.

Меню
Категорії
Жанр
Профіль
Особистий кабінет Персональні дані Мої замовлення Список бажань Вихід